Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
10.9°C
Kontakt
miasto Międzyrzec Podlaski

Wyborczy spektakl w Kinie Sława

18 października 2018 09:50 | autor: redakcja

Jest porozumienie sztabów wyborczych kandydatów na burmistrza w sprawie debaty Zbigniewa Kota i Arkadiusza Janusa. Odbędzie się ona w czwartek (18 października) w Kinie Sława, o godz. 18. Wyborcze starcie kandydatów na burmistrza poprowadzi Joanna Olęcka z Tygodnika Słowo Podlasia oraz Dorota Grabowska z TVP Lublin.

REKLAMA
Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (24 października 2018 12:42)
    hmm
    Grzeniu daj już spokoj ;)
    autor: hmm

    (24 października 2018 12:04)
    Nikt nie wciskał im na siłę. Żal ci d... sciska ze za darmo nie pojadleś? Bo w UM siedziałeś..
    autor: gość

    (22 października 2018 09:25)
    hahaha jakie podekscytownie w tłuszczy
    autor: antypartyjny

    (20 października 2018 15:29)
    Dobrze, że to już koniec kampanii, bo mieszkańcy Międzyrzeca Podlaskiego nabawiliby się od tych pączków cukrzycy.
    autor: gość

    (20 października 2018 13:54)
    Spadochroniarz
    Głosujemy na spadochroniarzy!
    autor: Gość

    (20 października 2018 13:53)
    Janus
    JANUS JANUS JANUS - GWARANTEM DYNAMICZNEGO ROZWOJU NASZEGO MIASTA-GŁOSUJĘ NA JANUSA
    autor: Gość

    (20 października 2018 12:04)
    ble ble ble
    Jakiś poeta się dorwał do klawiatury. Widać, że stres niepojęty ogarnął co niektórych chętnych na najwyższe stanowisko w tym mieście.
    autor: gość

    (20 października 2018 08:45)
    Nie wiem co podkusiło Janusa do kandydowania- chore ambicje, oddanie partii, której nie jest członkiem czy zwykła desperacja....Ale wiem jedno- kompromituje się na każdym kroku. Nie chcemy, żeby ktoś taki był reprezentantem naszego miasta
    autor: gość

    (20 października 2018 08:39)
    Nie wiem co podkusiło Janusa do kandydowania-chore ambicje, oddanie partii, której nie jest członkiem czy zwykła desperacja...Ale wiem jedno- kompromituje się na każdym kroku.Takiego reprezentanta miasta nie chcemy!!!
    autor: gość

    (20 października 2018 08:33)
    Nie wiem co podkusiło Janusa do kandydowania- chore ambicje, oddanie partii, której nie jest członkiem czy zwykła desperacja... Ale wiem jedno - kompromituje się na każdym kroku. Takiego burmistrza nam nie potrzeba!
    autor: gość

    (20 października 2018 02:06)
    aa
    dlaczego nikt nie mowi o tym, ze janusowa lista radnych jest tak slaba, ze moze wjedzie z 1 (slownie jeden)radny i nawet jakbby wygral Sloik to po roku nie bedzie mial absolutorium ? vide gmina
    autor: aaa

    (19 października 2018 23:57)
    KOT
    KOT ZBIGNIEW KOT - GWARANTEM DYNAMICZNEGO ROZWOJU NASZEGO MIASTA-GŁOSUJĘ NA KOTA
    autor: gość

    (19 października 2018 23:56)
    KOT
    KOT ZBIGNIEW KOT - GWARANTEM DYNAMICZNEGO ROZWOJU NASZEGO MIASTA-GŁOSUJĘ NA KOTA
    autor: gość

    (19 października 2018 23:56)
    KOT
    KOT ZBIGNIEW KOT - GWARANTEM DYNAMICZNEGO ROZWOJU NASZEGO MIASTA-GŁOSUJĘ NA KOTA
    autor: gość

    (19 października 2018 23:54)
    KOT
    KOT ZBIGNIEW KOT - GWARANTEM DYNAMICZNEGO ROZWOJU NASZEGO MIASTA-GŁOSUJĘ NA KOTA
    autor: gość

    (19 października 2018 23:54)
    Pisowi w M-cu DZIĘKUJEMY, DO WIDZENIA!!!
    autor: gość

    (19 października 2018 23:52)
    KOT
    KOT ZBIGNIEW KOT - GWARANTEM DYNAMICZNEGO ROZWOJU NASZEGO MIASTA-GŁOSUJĘ NA KOTA
    autor: gość

    (19 października 2018 23:51)
    KOT
    ZBIGNIEW KOT - GWARANTEM DYNAMICZNEGO ROZWOJU NASZEGO MIASTA-GŁOSUJĘ NA KOTA
    autor: gość

    (19 października 2018 23:49)
    ZBIGNIEW KOT - GWARANTEM DYNAMICZNEGO ROZWOJU naszej mieścinki
    autor: gość

    (19 października 2018 23:48)
    Jak na pysk dostaje się reklamę POrozumienia na głównej stronie to jakoś to nikogo nie boli a tu nagle mądrzejsi ludzie pomyśleli żeby dać się w stopce informacji i w ten sposób być teoretycznie w większej liczbie miejsc. Chyba trzeba pochwalić że ktoś chociaż mysli lub próbuje.
    autor: 7pik

    (19 października 2018 23:47)
    ODPOWIEDZIALNOŚ
    ZBIGNIEW KOT - GWARANTEM ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA MIASTO, JEGO MIESZKAŃCOW I JEGO ROZWÓJ
    autor: gość

    (19 października 2018 23:42)
    Panie Arkadiuszu zamiast tych długopisów i opasek to nie trzeba było usuwać wpisów i blokować i nie wypisywać pierdół na duchu wschodu typu: "debata na plus" :P
    autor: gość

    (19 października 2018 23:38)
    Czemu brakuje tutaj wypowiedzi kudłatego klakierka
    Na FB jest b. Aktywnym zwolennikiem
    autor: Janek

    (19 października 2018 23:37)
    Ty się kolego nie przejmuj inwigilacją. Na facebooku u Janusza czy Duszka to by cię wykasowali a tu wolność słowa. Czasem aż nawet trochę jej za dużo ;)
    autor: gość

    (19 października 2018 23:34)
    KWALIFIKACJE JANUSA
    Kwalifikacje na to stanowisko burmistrza to on ma, na stanowisko kierowcy TIRA też ma, może na inne też ma ale WIEDZY, DOŚWIADCZENIA, OBYCIA .........NIE MA. KIEŁBASĘ WYBORCZĄ, ach przepraszam maślańki pod szkołami także potrafi rozdawać
    autor: gość

    (19 października 2018 23:32)
    Ten kandydat to już z tylu komitetów startował że pewnie mu się pomieszało i nie wiedział co w zamówieniu wpisać.
    autor: gość

    (19 października 2018 23:27)
    INWIGILACJA na Międzyrzec.info
    Czuję się na waszym portalu bardzo nieswojo, chcę poczytać a tu z zza węgła wyskakuje Skólimowski, w innym miejscu Sokólski, w innym Bogucka, na deser jakaś Szczęch. Po chili zastanowienia dochodzę do wniosku ze brakuje Maleszyka. kolejna chwila zastanowienia - wniosek Maleszyk to inna międzyrzecka pisowska rodzina. Zróbcie coś z nimi
    autor: gość

    (19 października 2018 23:26)
    Co wy chcecie od Świstaka?
    Przecież taki dobry jest
    autor: Daroo

    (19 października 2018 23:22)
    Kot w ogóle nie powinien startować, nikt nie chciał bo nikt nie wierzy, że z układem wygra, głupoty opowiadacie Kot jest nauczycielem i w szkole jego miejsce. Czas zmienić to co jest na normalność, chwała Janusowi, że się zdecydował ma właściwe kwalifikacje na to stanowisko. Jeśli wygra Janus to wygra miasto!!!!!!!! Jeśli wygra Kot to wygra jego partia!!!!
    autor: gość

    (19 października 2018 23:22)
    Sobie kpiny urządzacie a na pewno tabuny turystów odwiedzą nasze miasto żeby skosztować pączków od Wójcika. Lepsze od Bliklego a do tego Janus za darmo będzie je rozdawał. Już widzę te tłumy turystów z San Escobar którym ślinka po brodzie cieknie.
    autor: gość

    (19 października 2018 23:18)
    ŻWIROWNIA
    można też nie wiedzieć do kogo należa baseny zwirowniane
    autor: GOŚĆ

    (19 października 2018 23:10)
    Krysińskiego
    Przecież można, po ludzku nie widzieć jak nazywa się jakaś droga. Ale żeby szukając sobie w głowie nazwy wymieniać wszystkie położone wokół niej instytucje i przemysłowe zakłady pracy to majstersztyk. Chwilę potem w Internecie zdjęcie tabliczki z napisem ul. Krysińskiego. A wystarczyło po ludzku powiedzieć nie wiem, ot tyle
    autor: gość

    (19 października 2018 22:56)
    Dworzec autobusowy
    Oglądając (debata) wyczyny p. Janusa zwiazane z dworcem autobusowym poszedłem po jej zakończeniu w ów wskazane miejsce tzn. parking przy poczcie. pomijając kwestie własnościowe bo się na tym nie znam, stwierdziłem naocznie że tam jest w h..j miejsca.wjazd i wyjazd, kupa mieszkancow i turystow .... może to i dobry pomysł, pomyślałem
    autor: turysta

    (19 października 2018 22:52)
    winetou
    I Kocisko i Janus są obaj do bani, ja zagłosuję na Wnietou co do ludzi wyjdzie i ich o rade prosić w nowych przedsięwzięciach jakichkolwiek, a nie siedzieć będzie zamknięty w swoim gabinecie, a jak kto do niego przyjdzie to tylko zwodzi i obiecując w próżnię. Trzeba takich co do ludzi wychodzą i ich o radę proszą, potrafią słuchać i służyć już nie napisze jak kto.
    autor: old shoterhand

    (19 października 2018 22:51)
    Nie mieszaj nawiedzonego bufona z Białej z rodowitym miedzyrzeczaninem
    autor: Xxx

    (19 października 2018 22:50)
    O pałacu
    A ja nie widzę przeciwwskazań dla wizyt różnych ważnych osobistości w dobrze zrobionym pałacu. Raz że to pałac historyczny, dwa że może być naprawdę piękny. Ale faktu ze najpierw zrobiono ogródek a potem chce się brać za resztę to już nikt nie uwzględnił.
    autor: Gość

    (19 października 2018 22:50)
    JAK BY NA TO NIE PATRZEĆ TO WCZORAJSZA DEBATA TO ZWYCIĘSTWO W PEŁNI UZASADNIONE CZTEREMA LATAMI PRACY PANA KOTA. PORAŻKA PANA POSŁA DUSZKA ŻE TAKIEGO "CIENIASA" CHCE ZAFUNDOWAĆ MIASTU NA KOLEJNE PIĘĆ LAT. TAKI "DOBRO ZMIENIACZ" BYŁ W GMINIE I STAŁO SIĘ JAK SIĘ STAŁO!!!
    autor: gość

    (19 października 2018 22:47)
    STAGNACJA
    JANUS gwarantem stagnacji Międzyrzeca Podlaskiego jak pamiętny wójt gminy Międzyrzec Podlaski p. Mirosław Kapłan
    autor: gość

    (19 października 2018 22:46)
    Pierwszym który złoży Janusowi wizyte w Parku Potockich będzie ambasador san escobar.
    autor: gość

    (19 października 2018 22:44)
    p. Janus jest mały
    Tytuł mówi sam za siebie
    autor: gość

    (19 października 2018 22:42)
    Do Janusa i jego ferajny
    A właśnie sobie przypomniałem, że Janus wczoraj w debacie powiedział, że w Parku Potockich będzie podejmował konsulów i ambasadorów ;)))))))
    autor: gość

    (19 października 2018 22:42)
    Witek z ulicy powiedział,że na jego koncerty przychodzą inteligentni ludzie. To dzisiaj było widać. Ci mniej wypisywali w tym czasie te durne teksty. Gratuluję wam tego!
    autor: gość

    (19 października 2018 22:38)
    Kot jeżeli wygra to miasto cofnie się w rozwoju o kolejne 5 lat. Chcesz tego???? Janus daje szansę na rozwój.
    autor: Xxx

    (19 października 2018 22:36)
    JANUS - marionetka w rękach... Duszka, Skólimowskiego, ministrów, wiceministrów,ambasadorów ....ectera, ecetera, ecetera .....jezeli kogoś pominąłem to proszę o wybaczenie
    autor: GOŚĆ

    (19 października 2018 22:30)
    Witek jest wielki
    Wspaniały koncert Witka i jego kapeli. Nigdy takiego nie było, świetne teksty, muza , cudowni muzycy z Panią Dominiką- piękną i uzdolnioną skrzypaczką. Poezja dla ucha i oka. A Witek? Zakochani w Nim jesteśmy, to jest Gość niesamowity. Głos, gra na akordeonie i gitarze, osobowość sceniczna i naprawdę wierzę w Jego przekaz o sztuce. Kto nie był niech naprawdę żałuje.
    autor: gość

    (19 października 2018 22:25)
    Minusowe zaufanie
    JANUS I ZAUFANIE - PORAŻĄJACE!!!
    autor: gość

    (19 października 2018 22:25)
    PO-lityczny burmistrz Kot
    Zbigniew Kot-czlonek Platformy Obywatelskiej,niesamodzielny burmistrz,marionetka w rekach P.Litwiniuka i S.Zmijana
    autor: gość

    (19 października 2018 22:22)
    Nie widzę tutaj kłamstw i chamstwa a co najwyżej zwykle oszczerstwa z Twojej strony. Pożyjemy zobaczymy. To już tylko dzień. Ludzie zweryfikują kogo wolą i uważają za godnego zaufania a nie Ty :)
    autor: gość

    (19 października 2018 22:18)
    Do Janusa i jego ferajny
    Wyborów nie wygrywa się chamstwem, kłamstwem i manipulacją. A jedynie w tym jesteście dobrzy.
    autor: gość

    (19 października 2018 22:18)
    Porażka
    Wynik debaty 70-30 dla KOTA.
    autor: GOŚĆ

    (19 października 2018 22:16)
    Głosuje na Arka
    JA I GŁOS MOJEJ RODZINY ZOSTANIE DLA ARKADIUSZA JANUSA.
    autor: Sprawiedliwy

    (19 października 2018 22:07)
    O jakich pisowskich plecach mówisz? O wsparciu rzadu - łatwiejszej z nim współpracy? Ps nie ma to jak te same osoby komentujące tą samą wiadomością że głosują na kota byle było na górze, no piękna sprawa. Niech wygra lepszy :) jeszcze tylko 2 godzinki i lulu.
    autor: gość

    (19 października 2018 22:04)
    wybieram Kota
    Wybór jest oczywisty! Pan Zbigniew Kot!
    autor: gość

    (19 października 2018 22:04)
    Do gościa od pisuarow
    Trochę zboczyłeś z tematu, chyba ktoś tu sprawdził że jednak mam racje i nie mogą być dyrektorami. A co do Twojej sugestii, żebym startował - owszem uczynię to i mam nadzieje że wtedy jak odbędzie się taka debata jak wczoraj. Zapyta mnie pan i powie mi w twarz publicznie że jestem pisuarem i w dodatku bez wykształcenia i kultury :)
    autor: ask

    (19 października 2018 21:59)
    pa
    Moim zdaniem Pan Janus wygrałby gdyby nie te "pisowskie" plecy. Mógł to ujawnić po wyborach ;)
    autor: pa

    (19 października 2018 21:58)
    Wynik debaty 70-30 dla KOTA.
    autor: gość

    (19 października 2018 21:57)
    Do ask , trzeba było startować na stanowisko Burmistrza, byś zabłysnął i się wykazał!!!
    autor: gość

    (19 października 2018 21:56)
    W niedziele zrobimy POKOT
    autor: gosc

    (19 października 2018 21:54)
    stary kot, oczywiście jest taki, czy wali to nie wiem
    autor: gość

    (19 października 2018 21:52)
    Zbyszek Kot!
    autor: Obserwator

    (19 października 2018 21:39)
    Ta wali starym kotem
    autor: gość

    (19 października 2018 21:34)
    Trzeba przewietrzyć to miasto bo cuchnie:))))
    autor: gość

    (19 października 2018 21:33)
    Głosuję na Kota
    Idę na wybory, Kot MA MÓJ I MOJEJ RODZINY GŁOS W NIEDZIELNYCH WYborach!!!
    autor: gość

    (19 października 2018 21:32)
    Do gościa od pisuarów - polecam się douczyć.
    Nikt mi za to nie płaci to po pierwsze. Po drugie jak możesz oceniać wykształcenie jak to sam powiedzialeś anonima. Po 3 nie czapkuje ludziom, których nie lubię chyba że z grzeczności. A co do głupot które piszesz SZPITAL JEST POWIATOWY JAK SAMA NAZWA WSKAZUJE, LICEA RÓWNIEŻ PODLEGAJĄ POD STAROSTWA - dlatego też obaj ci panowie NIE MOGĄ PEŁNIĆ JEDNOCZEŚNIE FUNKCJI DYREKTORSKICH I STANOWISKA RADNEGO. Polecam się dokształcić.
    autor: ask

    (19 października 2018 21:21)
    To samo można napisać o litwiniukach z puku na melioracji rowów się znają i krzne wyczyszczą:) za ten post liczę na paczka z lukrem
    autor: gość

    (19 października 2018 21:19)
    Głosuję na Kota
    Kot - klasa sama w sobie. MA MÓJ I MOJEJ RODZINY GŁOS W NIEDZIELNYCH WYBORACH!!!
    autor: gość

    (19 października 2018 21:12)
    Pisuarki ile wam płacą za te komy, po 2 zeta czy stawka wzrosła?Janus ponoć ma pomysł jak pozyskać kase z unii - szkoda że wczoraj nikt mu nie zadał pytania co myśli o głosowaniu w unii 27 do 1 ? Do ask: Nie wprowadzaj ludzi w błąd, Pietrosiuk i Grzyb mogą być dyrektorami i radnymi. Przykład radny powiatu Bylina i jednocześnie Nadleśniczy Nadleśnictwa Biała Podlaska !!! A o Mironiuka się nie martw,chłop se poradzi nawet jak stanie się cud i "pączek" wygra te wybory, on w przeciwieństwie do Ciebie ma wykształcenie i kulturę, jak masz coś do niego to idź i powiedz mu to w oczy anie z anonima kozaczysz a na ulicy mu czapkujesz!!!
    autor: gość

    (19 października 2018 21:02)
    Kot to cwaniaczek popierany przez Litwiniuków. Nic dobrego dla miasta nie zrobił. Do Rady miasta próbuje też dostać się niezależny Olesiejuk ksywa Siurek kumpel Kota i Żmijana. Ha, ha, ha. Oni uważają wszystkich ludzi za niedorozwojów co na nich zagłosują. Oddajmy głos na Janusa, może zrobi porządek z tą kliką międzyrzecką.
    autor: Mieszkaniec miasta

    (19 października 2018 20:49)
    Nie dla PSL
    PSL potraktowal Grzyba i Pietrosiuka instrumentalnie,tylko dlatego zeby jakis konus Litwiniuk,utrzymal sie przy korycie.Ludzie nie glosujcie na kandydatow PSL,tym sposobem wyeliminujemy ta zielona zaraze z samorzadu
    autor: gosc

    (19 października 2018 20:44)
    Szkoła 2
    W końcu wychodzą na światło dzienne przekręty i prywata w szkole dyrekcji. Gdyby Kowalczyk nie był kumplem burmistrza już dawno by poleciał. Brawo walczcie o swoje dzieci.
    autor: Rodzic

    (19 października 2018 20:43)
    Polska rodzina to chłopak i dziewczyna....NIE dla parady równości w Międzyrzecu... NIE głosuję na myślących inaczej!!!!!
    autor: gość

    (19 października 2018 20:41)
    w ramach wdzięczności parada równości
    autor: gość

    (19 października 2018 20:38)
    CAŁA PRAWDA O KOCIE O MIRONIUKU / PSL/PO
    Pomijając temat burmistrza. Trzeba tez pamiętać o PSL czy porozumieniu startującym do powiatu. Romuald Pietrosiuk - dyrektor szpitala zarobki 20 tysięcy miesięcznie - na bank zrezygnuje ze stanowiska na rzecz 1,5 tysiąca miesięcznie. To samo GRZYB nie może pełnić funkcji radnego jeśli nie zrezygnuje ze stanowiska dyrektora bo jest to jednostka podległa starostwu. TO SĄ ZWYKLE SŁUPY WYBORCZE, które maja wciągnąć na listę LITWINIUKA + żeby może ugrać znowu dwa mandaty zamiast jednego. A jak nie pamiętacie to powinniście wiedzieć - 4 lata temu pan PIETROSIUK tez dostał się do powiatu i co zrobił? ZREZYGNOWAŁ - nie dajmy się oszukać drugi raz. pan KOT mimo bycia ciepłym kluchem ulega wpływom ŻMIJANA, który wczoraj publicznie go skarcił za niektóre wypowiedzi po czym na Facebooku napisał że świetna debata. Tak samo MIRONIUK boi się i walczy z całych sił bo wie że jak nie daj Boże zmieni się układ w mieście to straci prace i jego wpływy będą ZEROWE. Jemu tez (PO)seł napisał na fb że popiera i że plany pana mironiuka to DOBRA ROBOTA - no śmiech na sali. Przecież POROZUMIENIE SAMORZĄDOWE to już nie PLATFORMA tak samo jak KWW KOT
    autor: ask

    (19 października 2018 20:30)
    Dyro K. już dawno powinien iść na zieloną trawie jak Kot mówił. Tylko swoich POkrewnych się kryje:)
    autor: gość

    (19 października 2018 20:19)
    Kowalczyk to partyjny kolega Kota z PO,w tej partii panuje zadada,o swoich nie mowi sie zle,chocby zlymi byli.
    autor: gosc

    (19 października 2018 20:15)
    Kowalczyk podstawiony
    A kto tego Kowalczyka zatrudnił w szkole nr 2 ? Co roku jakaś afera z jego udziałem. Rodzice i nauczyciele strasznie psioczą na niego. Może ktoś go podstawił żeby przegrał wybory naszemu Burmistrzowi. Coś szybko uciekł z debaty.
    autor: Matylda

    (19 października 2018 20:15)
    Jak wygra Kot to może zorganizuje paradę równości jak w Lublinie i Międzyrzec będzie sławny na całą Polskę.
    autor: gość

    (19 października 2018 20:11)
    Pan Kot powinien informować na swoich bilbordach jaką partię reprezentuje...dlaczego nie chwali się swoimi poglądami politycznymi?
    autor: gość

    (19 października 2018 20:10)
    Pan Kot powinien informować na swoich bilbordach jaką partię reprezentuje...dlaczego nie chwali się swoimi poglądami politycznymi?
    autor: gość

    (19 października 2018 20:03)
    i PO KOCIE :)
    autor: gość

    (19 października 2018 19:33)
    partia którą reprezentuje Pan Kot jest obciachem dla uczciwych ludzi
    autor: gość

    (19 października 2018 19:32)
    Janus może być burmistrzem wszystkich mieszkańców, Kot niestety nie daje takiej nadziei....
    autor: gość

    (19 października 2018 19:30)
    nie dla janusa
    Ja również swój głos oddam na Kota, Janusowi nie ufam.
    autor: gość

    (19 października 2018 19:30)
    Za co chwalić kota?!!!
    autor: gość

    (19 października 2018 19:29)
    i tak Janus wygra bo Międzyrzec już nie jest ciemnogrodem
    autor: gość

    (19 października 2018 19:29)
    zobaczymy kto wygra na plakaty już wygrał a czy głosów nazbiera
    autor: gość

    (19 października 2018 19:28)
    Janus+ kot -
    Nie wiem czy Janus będzie dobrym burmistrzem. Kot za to BYŁ moim faworytem do wczoraj, jego arogancja, tupet i sztuczna publiczka zniechęciła mnie
    autor: Wyborca

    (19 października 2018 19:28)
    kot - tak
    Burmistrz Kot to klasa sama w sobie, Janus niestety nie dorasta mu do pięt.
    autor: gość

    (19 października 2018 19:25)
    Głosuję na Kota
    Głosuję na p. Kota, nie ma innej możliwości.
    autor: gość

    (19 października 2018 19:14)
    po wczorajszej debacie nawet ksiadz dziekan zaglosuje na pana Kota, bo glos na pana Janusza-Duszka to glos stracony dla rozwoju miasta. tak myslicie?
    autor: gość

    (19 października 2018 19:12)
    wygra Janus!!!!!!!!
    autor: Międzyrzec to nie ciemnogród

    (19 października 2018 19:11)
    GX ....ciemnego ludu już w Międzyrzecu niema wygra Janus!!!!!!!!!!
    autor: gość

    (19 października 2018 19:09)
    (19 października 2018 17:14:57) Nie dla "dobrej zmiany" w Międzyrzecu Nie dla "dobrej zmiany" w Międzyrzecu! ....................................................... No no ale się grunt pali pod nogami:))) i właśnie dla tego mądrość zwycięży wygra Janus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    autor: gość

    (19 października 2018 19:09)
    SELFI
    Warszawski kandydat na burmistrza myśli że można sobie pyknąć parę fotek z ministrami i już będzie miał elektorat,że CIEMNY LUD to kupi i popędzi głosować na niego.Otóż Panie Janus pokazywanie gęby na fotkach nie wystarczy.Po wyborach żadnej z tych znanych OSOBISTOŚCI więcej nie zobaczymy,a tym bardziej obiecywanych dotacji.
    autor: GX

    (19 października 2018 19:06)
    ktoś kto ma trochę oleju w głowie i myśli zagłosuje na Janusa
    autor: gość

    (19 października 2018 19:04)
    A co na tej debacie robił Węgrzyniak przy stoliku = bo mina nie tęga????
    autor: gość

    (19 października 2018 18:55)
    po wczorajszej debacie lider lokalnego PiS-u pan Janusz Skólimowski zaglosuje na pana Kota, bo glos na pana Janusza-Duszka to glos stracony dla rozwoju miasta. tak myslicie?
    autor: gość

    (19 października 2018 18:30)
    malo nas
    po ilosci ludzi w kinie obawiam sie o frekwencje
    autor: xxx

    (19 października 2018 18:26)
    Jak wypadl Kot w debacie,podsumowal Zmijan,dajac mu publicznie zjebe.
    autor: Gosc

    (19 października 2018 18:10)
    kto chwyta za morde
    no ja nie wiem, kto kogo za mordę chwyta i kto dla stołków klaskał, a ta Janusowa ekipa do dla idei przyszła? z własnej nieprzymuszonej woli? niektórzy z nich niechętnie bili brawo, bo tak świetnie się tan Pan zaprezentował....
    autor: mietek

    (19 października 2018 18:06)
    Janus
    ja się boję tego pana Janusa, dziwnie się zachowuje, to rozbiegane spojrzenie, zdenerwowanie...na transmitowanej konferencji bujał się na krześle. To nie jest dobry kandydat na burmistrza!
    autor: Grażynka

    (19 października 2018 18:05)
    Ja to bym chciała co by mnie za morde chwycił Janus. No bo z niego taki maczo. Albo chociaż ten taki łysy, co to stolec za nim wołają.
    autor: uczycielka

    (19 października 2018 17:48)
    Wczoraj mozna bylo zauwazyc,jak Kot z Mironiukiem trzymaja za mordy nauczycieli,przedszkolanki,wszystkich podleglych burmistrzowi pracownikow.Przecie niektore z tych osob,po cichu mowia ze nie zaglosuja na Kota i Mironiuka,bo maja ich serdecznie dosyc,szczegolnie tego drugiego
    autor: gosc

    (19 października 2018 17:40)
    Czy ktoś wie za co Bernat przeprasza Kobyłkę?
    autor: Gosc

    (19 października 2018 17:36)
    Janus nie znał nazwy ulicy to fakt. Kotu nie przeszło przez gardło "Platforma Obywatelska", przyznal, że nauczyciele za rok pójdą na zieloną trawkę, no i ta historia z SP2 - nie pierwsza zresztą. A to tylko wierzchołek góry lodowej.
    autor: Gosc

    (19 października 2018 17:16)
    Błękitne spodnie
    Protasek - nie, on ma też błękitne spodnie!
    autor: gość

    (19 października 2018 17:14)
    Nie dla "dobrej zmiany" w Międzyrzecu
    Nie dla "dobrej zmiany" w Międzyrzecu!
    autor: gość

    (19 października 2018 17:14)
    Uniform
    Czy kandydat na burmistrza rozdający pączki posiada tylko uniform w kolorze niebieskim w którym widuje go na prawie każdym zdjęciu czy może ma kilka kompletów w tym kolorze ?
    autor: Protasek

    (19 października 2018 17:09)
    Wygrało spokój i doświadczenie
    Niestety na wczorajszej debacie pan Janus wypadł bladziutko przy Kocie. Nie przekonał mnie, swój głos oddam na Kota.
    autor: gość

    (19 października 2018 17:05)
    Tylko Kot
    Głosuję na obecnego burmistrza, kontrkandydat poza opowiadaniem bajek i pączkiem nie ma nic do zaoferowania.
    autor: gość

    (19 października 2018 16:59)
    Debata
    Po obejrzeniu debaty na YT mam wrażenie ze Janus wygrał to starcie, młody ale jaja ma, nie wymiękł a wręcz przeciwnie był nawet bardziej rozluźniony od Kota, który wymowy to chyba od Komoroskiego się uczył, właściwie to Kot wypowiadał się jak do przedszkolaków a jego publika doskonale go rozumiała.
    autor: Gość

    (19 października 2018 16:52)
    Brawo Teodor zgadzam się na 100% A w szkole nr2 to czemu nikt się nie pyta sławnego kiery jak to listy były przy wódce tworzone, za dupę dziadów, taczkami pod szkole i polowe do pierdla
    autor: gość

    (19 października 2018 16:37)
    Janus i Duszek z Międzyrzeca chcą stworzyć republikę pisowską. Niektórzy są tym zachwyceni. Ale rządy PiS-u nie sprawdzają się w samorządach. Dowodem tego były rządy pisowskie w gminie. PiS ma piękne idee, ale ludzie z Pis-u są jacyś tacy inni tzn trudno z nimi żyć. Więc niech Pan Janus i Duszek dadzą mieszkańcom Międzyrzeca żyć w spokoju. Panowie nie przeprowadzajcie eksperymentów na mieszkańcach. Po za tym Janus nie będzie mógł samodzielnie rządzić w Międzyrzecu, bo w PiS-e nikt nie może rządzić sam oprócz Kaczyńskiego.
    autor: gość

    (19 października 2018 16:37)
    koncert
    Ciekawe czy na tym jutrzejszym koncercie pojawi się kandydat Janus, a jeżeli tak to czy będzie potrafił zachować się zgodnie z prawem wyborczym, czy tak jak nawoływał na Duchu Wschodu do popełniania przestępstwa za które grozi 1000 000 000 (MILION) złotych kary.
    autor: grajek

    (19 października 2018 16:35)
    Nie do wiary
    Kandydaci na radnych niemal 3/4 nauczycieli :) już wiem 18h w tygodniu z nudów i prozy codzienności chcą nam pomagać i zmieniać Międzyrzec :) lepiej niech zajmą się nauczaniem bo polityką to się znają ale narzekania jak im źle w tym są wyśmienici:) Może przez to wkoncu przestanę chodzić na wybory ponieważ dla mnie to wybory cudzej kariery chyba że któryś radny zrzeknie się swojego wynagrodzenia na szlachetny cel społeczny. Jestem przekonana , że nie będzie takiego kandydata/kandydatki ponieważ kandyduje nie z powodu powołania do pomagania lecz zarabiania :) pozdrawiam no i januszy też :D
    autor: Teodor

    (19 października 2018 16:02)
    komentarz
    A czemuż to komentarze na Duchu i fb są poblokowane.Czyżby Janus i Duszek bali się niezależnych komentatorów??Dzięki ci moderatorze Międzyrzec Info za możliwość wyrażania poglądów.A na marginesie to takich przekłamań jak na Duchu to nie widziałam od czasu Trybuny Ludu.Dla młodzieży-była to partyjna gazeta wydawana za tak zwanej komuny.
    autor: basia

    (19 października 2018 15:51)
    a
    Ducha wujek puszki zbiera ?
    autor: b

    (19 października 2018 15:08)
    Jak wygra Janus to Międzyrzec z torbami pójdzie. W gminie Międzyrzec już przerabiali pisowskie rządy. Skończyło się to katastrofą.
    autor: gość

    (19 października 2018 14:56)
    A ja nie głosuje wcale.ni jeden ni drugi nie zainteresowali mnie.
    autor: gość

    (19 października 2018 14:45)
    Kot dla zamoznych
    Nie ublizaj lachudro ludziom,ktorzy z roznych powodow sa ubodzy.Wystawiasz sobie i swemu kandydadatowi Kotowi swiadectwo,kim dla was sa ludzie niezamozni.Dla Kota wazni sa ludzie o wysokim statucie matrialnym,biednych lekcewazy i nie wspiera.
    autor: gosc

    (19 października 2018 14:44)
    I Ty możesz zostać obdarowany pączkiem. Uwierz w to drogi mieszkańcu Międzyrzeca Podlaskiego.
    autor: gość

    (19 października 2018 14:41)
    Mecenas pączek
    Cała cukiernia Wójcika to teraz pracuje na potrzeby Janusa. Nie znamy ani dnia ani godziny, kiedy Janus pojawi się z pączkami. Bądzmy czujni ! On może pojawić się niepostrzeżenie pod domem każdego z nas.
    autor: gość

    (19 października 2018 14:38)
    Jak wygra Janus to pewnie pół Międzyrzeca będzie chodziło i zbierało puszki w koszach na śmieci jak wujek pewnego posła.
    autor: gość

    (19 października 2018 14:37)
    Po debacie sam widziałem jak Żmijan krytykował Kota za niektóre wypowiedzi. Widać kto rządzi w mieście. A wszyscy z PSL co siedzieli w 2 rzędzie - cała prawie Rada Powiatu. Należy w końcu pozbawić tych działaczy stołków do których już się przyspawali. Myślą, że jak wystawją Pietrosiuka do powiatu to ciemny lud to kupi, a ten się zrzeknie i wejdzie BUC Litwiniuk.
    autor: Gośc

    (19 października 2018 14:34)
    Kłamstwo
    Panie Burmistrzu kolejne kłamstwo !!! Narciarz wodny o którym pan twierdził miał być taki krótki a okazuje się po odszukaniu artykułów , że długość miał być 460m jak również inne rzeczy które by były zrobione przy tej inwestycji o których Pan nie wspomina. Naśmiewa się Pan ze stoku , a wiadomo że stok był częścią całego projektu , przecież plaża parking budynek i droga dojazdowa zostały zrobione w ramach tego projektu. A z nauczycielami odkrył Pan karty , Janus pana wypunktował jak chciał. I niestety po debacie zmieniam zdanie - głosuje na Janusa
    autor: x

    (19 października 2018 14:31)
    O co chodzi z tą SP nr 2?
    autor: gość

    (19 października 2018 14:22)
    Kot mija sie z prawda
    Kot klamal i PO-graza sie w klamstwie,w odniesieniu do dzialek na ktorych moga powstac mieszkania+ Kot ma w du.ie,ludzi mlodych i mniej zamoznych,a sprzyja "elytom" i budownictwu spoldzielczemu,na ktore nie wszystkich stac.
    autor: Gosc

    (19 października 2018 14:12)
    Ta na YT jest doskonale widać ja po pytaniach mieszkańców zginął kotkowi ten fałszywy uśmiech
    autor: gość

    (19 października 2018 13:56)
    Debata
    Dobrze że debata jest dostępna na YT, bo po lekturze Ducha Wschodu można pomyśleć że wygrał Janus, co jest nieprawdą!!! Co to za prawnik co parę lat po studiach, pracując w zawodzie nie potrafi wypowiedzieć podstawowych sentencji a na wspomnianym profilu wzywa do łamania prawa twierdząc "Kampania toczy się do ostatniej chwili".Do punktu programu wyborczego o nowym kąpielisku tez powinien lepiej się przygotować,bo TA ULICA JUŻ OD KILKU LAT ma nazwę. I stosowną tablicę.
    autor: Widz

    (19 października 2018 13:07)
    Burmistrzu mój
    Nie wiem jak to możliwe, że burmistrz Kot pomimo tak długiego stażu pracy w samorządzie podczas debaty wypadl tak blado przy Janusie któremu zarzuca się brak doświadczenia. Jeśli Kot tak walczy o sprawy w mieście jak wczoraj mówił podczas debaty( ciepłe kluchy), to ja już mu dziękuje za jego urzędowanie.
    autor: Franc

    (19 października 2018 13:07)
    Kot-PO-lityczny kandydat
    Wstydem dla pana Kota jest to,ze nie zareagowal w odpowiedni sposob na pytania mieszkancow,odnosnie ogromnego zamieszania,ze szkoda dla uczniow szkoly nr.2.Jeszcze wtedy obeny byla na sali,najgorszy w historii Miedzyrzeca,dyrektor Kowalczyk.Dlaczego Kot nie zjebal go publicznie,jak bura suke za te niedbalosci.Wstyd panie Kot.
    autor: gosc

    (19 października 2018 12:42)
    Ale jaja
    Ciekawe ile pan Janus płaci za te pochlebnie komentarze,a może wcina pączki i sam klika.
    autor: Xd

    (19 października 2018 12:36)
    Kot mowi ze janus przepisał jego program, po czym skierował- nikt wam tyle nie obieca co janus. Panie kor, pan jest Kłamca
    autor: gość

    (19 października 2018 12:26)
    swojej
    autor: gość

    (19 października 2018 12:23)
    Czy ktoś wie dokładnie w jakiej dokładnie kancelarii pracuje pan Janus?
    autor: gość

    (19 października 2018 12:10)
    Zmijan i inni
    Potwierdzam, ze zachowanie bylo tragiczne PO-Zmijana! Ludzie Kota ... siedzicie obok osrodka kultury, ale w sobie nie macie jej ani troche
    autor: widz

    (19 października 2018 12:08)
    Człowiek bez wstydu
    Janus w tej desperacji rozdaje już wszędzie pączki. Kim to trzeba być ? To brak wyczucia i dobrego smaku. Jaki szanujący się adwokat stałby pod szkołą ( ekonomik ) jak pe.... i rozdawał dzieciom pączki ? Jaki z niego adwokat, skoro dla niego rewelacją jest wynagrodzenie burmistrza małego miasteczka na prowincji ? Czy można się aż tak poniżać dla koryta ? No ale w PiS-ie to norma. Jak wybierzecie Janusa, to 21 pażdziernika uczyni Międzynarodowym Dniem Pączka, a pałac potockich uczyni Europejskim Centrum Pączka. No bo skoro jego cała kampania kręci się wokół pączka, to takie pewnie podejmie decyzje, jeśli wygra. Jeśli .....
    autor: gość

    (19 października 2018 11:36)
    PO-PSL
    Zachowanie pana PO-sla Zmijana na debacie,osiagnelo poziom rynsztoka.Wstyd panie outslander,wstyd.
    autor: gosc

    (19 października 2018 11:36)
    Pewnie wspaniały naczelnik dał cynk do szkół i powiedział, że albo przyjdziecie i robicie co my chcemy albo porozmawiamy inaczej. To co Ci biedni ludzie mają zrobić, mają rodziny i muszą je utrzymać.
    autor: gość

    (19 października 2018 11:18)
    PO-lityczni klakierzy
    Zniesmaczony jestem stadem klakierow Kota,ktorzy gromadnie przybyli na debate,w wiekszosci to byly osoby podlegle i jlegle,z roznych wzgledow obecnemu burmistrzowi.Zachowanie zastepcy burmistrza swiadczy o tym ze ci wszyscy ktorzy sa zatrudniani przez Kota,jedza mu z reki.Wstyd i zenada,jak pani kierownik MOPS,tupie i krzyczy,panie ze szkol i przedszkola zachowuja sie jak przekupki,a przedstawiciele PUK,czytaj PSL obrazaja pana Janusz.Te osoby,swiadcza o tym co sie dzieje w Urzedzie,uklad wzajemnych powiazan i interesow i to byl powod agresywnego zachowania PO-plecznikow Kota.
    autor: gosc

    (19 października 2018 11:07)
    kolesiostwo kwitnie
    jak ma w tym mieście być dobrze, jak obecny burmistrz kryje dyrektora SP nr 2, który robi wałki takie, że nie jesteście sobie w stanie nawet wyobrazić? jak zależy Wam na dobru dzieci (bo czyjeś może trafić do 2, chociaż nie wiem jak jest w innych szkołach) to Kot nie powinien zostać burmistrzem, dyskryminacja wszechobecna, a dyrektor z burmistrzem z cynicznymi uśmiechami obiecują jedno, a robią drugie..., Janus ma mój głos choćby dlatego, że obecny burmistrz to zwykły kłamca...
    autor: gość

    (19 października 2018 11:02)
    Debata na marnym poziomie. Ale sami sobie (mieszkańcy Międzyrzeca) zrobiliśmy takich kandydatów, ponieważ zamiast zaryzykować i dać szanse komuś młodemu ambitnemu i nie skaleczonemu polityką to zawsze i tak wybieramy te same gęby spod egidy partii. Teraz nie narzekajmy, że tylko kasa i władza się liczy, że za nimi stoi jakiś marny poseł. Zadajmy sobie pytanie czy jakby pojawił się ktoś młody to czy na niego zagłosowalibyśmy, ktoś bez poparcia politycznego, ktoś kto nie obiecywałby kokosów przed wyborami tylko przedstawiłby tylko zarys planu (bo wiadomo że obietnice przed wyborcze to co innego niż realia). Pewnie nie więc dajcie już spokój nie plujcie jadem do drugiej osoby. Wiedzcie, że pod anonimowym wpisem może kryć, się wasz przyjaciel albo dobry znajomy. Stres podczas debaty tylko pokazał hipokryzję i arogancję bijąca od Kota, tak od tego samego, który tak ładnie, delikatnie, cichutko wypowiada się zawsze o wszystkim i co najgorsze o niczym.
    autor: gość

    (19 października 2018 10:58)
    Musi być równowaga
    Dokładnie, wystarczy że PiS opanował rząd. W naturze musi być równowaga, dlatego zagłosuję na Kota.
    autor: gość

    (19 października 2018 10:46)
    Głosuje na Kota
    Wybieram opanowanie i doświadczenie, zagłosuje na pana Kota.
    autor: gość

    (19 października 2018 10:43)
    tak/nie
    Pan Kot nie ma nic do zaproponowania jego prominenci są bez wpływów więc władza bez wsparcia z góry nie ma sensu, tkwi w kolesiostwie i układzie który szkodzi dla Międzyrzeca, potrzebna jest zmiana , potrzebny jest człowiek z pomysłem, człowiek który ma wsparcie z góry: JANUS NA BURMISTRZA
    autor: co

    (19 października 2018 10:16)
    Akurat chętnych do orkiestry czytaj utalentowanych muzyków jest sporo i nie chodziło tutaj tylko o święta kościelne ale głównie o patriotyczne. Tak samo z chórem - był a nie ma a miasto płaci obcemu chórowi za to żeby śpiewał na uroczystościach/tak samo z orkiestra wiec niech się pan nie wypowiada jak nie jest pan w kręgu zainteresowanych grania w orkiestrze.
    autor: Orkiestra

    (19 października 2018 10:05)
    Najlepszym punktem programu wyborczego pana Janusa jest utworzenie orkiestry dętej która będzie grała na uroczystościach kościelnych.
    autor: gość

    (19 października 2018 10:04)
    KUDŁATY KLAKIER
    Gdzie wypociny kudłatego i jego mądrości ?....
    autor: Tytusek- pierdziuszek

    (19 października 2018 10:02)
    ALE JAJA
    Jaja jak balony, burmistr KOT nauczyciel będzie wysyłał nauczycieli na „ zieloną trawkę „ gratuluje pomysłu HaHa Ha!!!
    autor: Widz debaty

    (19 października 2018 10:01)
    Debata w skrócie
    Zabawa w kot-ka i myszkę a na koniec dostał dyro Grzenio
    autor: Kolo

    (19 października 2018 09:44)
    Tez się zgadzam szyderstwa burmistrza były już przegięciem- zasiedział się i pewnie się czuje
    autor: Ja

    (19 października 2018 09:41)
    Oswiata
    Siedząc na debacie przykro się słuchało tego, że wyląduje się niebawem na „zielonej trawce”, Urząd miasta nie dość że nie potrafi ściągnąć grosza z dotacji na cele oświatowe to stale straszy zwolnieniami, to musi się zmienić, ja głosuje na Janusa.
    autor: Nauczyciel

    (19 października 2018 09:37)
    I po co ludzie prowokujecie innych? Nie sądzę aby szyderstwo było dobra cecha :) poczekajcie do poniedziałku, moze wtedy będziecie się mogli cieszyć.
    autor: Podjudzacze

    (19 października 2018 09:33)
    A co masz ochotę na bułeczki?
    autor: Ble ble ble

    (19 października 2018 09:22)
    Grzenio bułeczki łapie....
    autor: gość

    (19 października 2018 08:59)
    a
    A Grzenio nic nie powie? Grzeniu debatka się podobała ?
    autor: b

    (19 października 2018 08:43)
    Ludzie, nie traćcie czasu na głupoty. Ponoć mecenas bułeczki rozdaje pod ekonomem?
    autor: gość

    (19 października 2018 08:37)
    Strachy na lachy
    znając Arka to sądzę że w Urzędzie Miasta zapanuje w końcu normalność, nie będzie się z tamtą wychodziło z niczym tylko z załatwiona sprawą, urzędnicy też na pewno to odczują bo z tego co wiem to ogromny ferment teraz tam panuje.
    autor: gościu

    (19 października 2018 08:33)
    Faktem jest że ciężko debatuje sie z kimś kto kłamie za kazdym razem.
    autor: gość

    (19 października 2018 08:28)
    "Posadzą " Go 16 listopada.
    autor: gość

    (19 października 2018 08:26)
    się dzieje
    Co się dzieje w tej szkole nr 2, czemu dyrektor K. tak szybko wybiegł z debaty? Irytowały mnie także docinki pana KOT-a
    autor: rozczarowany

    (19 października 2018 08:23)
    Piłsudskiemu też się chyba to nie podoba bo już z stamtąd zwiał
    autor: gość

    (19 października 2018 08:22)
    Piłsudskiemu też się chyba to nie podoba bo już z stamtąd zwiał
    autor: gość

    (19 października 2018 08:19)
    Marszałek "parkingowym "
    Szok. Twórcę Rzeczypospolitej Marszałka Piłsudskiego posadzą na ławeczce jako parkingowego na Łukowskiej. Kto wpadł na taki "genialny" pomysł. Czyżby w Międzyrzecu nie było godniejszego miejsca dla Bohatera Cudu nad Wisłą? ??????
    autor: gość

    (19 października 2018 08:14)
    Z tego co słyszałem to na pytanie o problemie w szkole 2 odpowiadał Janus którego rodzice pytali
    autor: Gość

    (19 października 2018 08:12)
    23.17.25
    Pomyliłeś Michaluka z Kapłanem który był wójtem po Michaluku i został odwołany w referendum
    autor: gość

    (19 października 2018 07:38)
    gg
    o Co chodzi z tym tirem ?
    autor: gg

    (19 października 2018 07:31)
    gość
    PIS już był w gminie Międzyrzec jak odwołali wójta z PIS to jest porządek i spokój ludzie pracują a gmina się rozwija. Czy to tak trudno zobaczyć i powiązać fakty. Nie trzeba szukać daleko przykładów. Mamy je z własnego podwórka Czy w Międzyrzecu Podlaskim ba być tak samo????? A później referendum odwołania sądy i nie potrzebne wydawanie pieniędzy Albo udajecie ze nie widzicie jak było albo za dużo telewizji i obietnic. NIKT WAM TYLE NIE ZROBI CO JA WAM OBIECAM A NA WAŻNIEJSZE TO TRZEBA RUSZYĆ CZTERY LITERY W NIEDZIELĘ ............
    autor: Historia kołem się toczy

    (19 października 2018 07:24)
    debata srata ta ta
    Moze i pan A.Janus byl troche chaotyczny w swych wypowiedziach,moze braklo mu doswiadczenia,ale byl prawdziwy Nie klamal,tak jak Z.Kot,ktory przylapany na klamstwie,odnosnie srodkow unijnych,brnal w klamstwo a pozniej nie odpowiadal na pytanie.To samo dotyczylo odpowiedzi,na pytanie rodzicow z sali w odniesieniu do problemow dzieci,w szkole nr.2,oswiatowiec Kot,krecil,zbaczal z tematu i nie odpowiedzial konkretnie,jakie widzi rozwiazanie problemu.Najlepszym bylo by zwolnienie marnego dyr.Kowalczyka,ale przeciez to kolega partyjny,nie wypada.Kot nie odpowiadal konkretnie,kluczyl a na sali w wiekszosci pomagali mu podlegli ludzie ze szkol, MOPS,PUK,urzednicy i.t.d,no i oczywiscie koalicjanci,koledzy partyjni z PSL i PO.
    autor: gosc

    (19 października 2018 07:18)
    Zmijam
    Weźcie otwórzcie oczy. Żmijan po debacie podszedł do Kota i publicznie go zrugał a ja byłam tego świadkiem, następnie zaczął kłócić się z mieszkańcami przed kinem. Chore!
    autor: Obserwatorka

    (19 października 2018 07:18)
    CO TO
    obserwowałem debatę, gdyby nie pseudo pedagodzy(ryczące czterdziestki) i zgonieni pracownicy urzędu spotkanie wyglądało by inaczej, to oni wprowadzali zamęt, uważam że potrzebna jest zmiana AREK TRZYMAJ SIĘ
    autor: ZXC

    (19 października 2018 07:11)
    do aa
    pan chyba już nie za dużo ma do powiedzenia skoro uważa pan że to sobie sam pan Janus podbija komentarze sam sobie. A co do debaty, ja słuchając jej uważam że porównywać powinno się do lepszego a nie do gorszego :) dlatego porównanie białej z Międzyrzecem jest jak najbardziej na miejscu. Tym bardziej, że między tymi miastami nie ma wielkich różnic poza ilością mieszkańców i budżetem wewnętrznym.
    autor: gosc

    (19 października 2018 07:05)
    Być nauczycielem
    w trakcie debaty Kot powiedział że będzie zwalniał nauczycieli, szkoda że tak łatwo przechodzi mu to przez gardło.
    autor: Miastowy

    (19 października 2018 05:41)
    Patrząc na Janusa odnoszę wrażenie, że on to swoje prawo skończył eksternistyczne. Sposób wypowiedzi... bez komentarza. Ciekawe, czy prawdą jest, że jeszcze niedawno pracował jako kierowca TIR-a? To by wiele tłumaczyło...może kancelaria nie " kręci się" zbyt dobrze i stąd pomysł na kandydowanie?
    autor: gość

    (19 października 2018 01:51)
    Do JACKA
    Do Jacka - zapraszam na kawę, porozmawiamy, poznamy się - a może później poklikamy na swój temat?
    autor: gość

    (19 października 2018 01:49)
    Prawda jest taka - Kot to układ zamknięty, co było widać po sali - sms, prawa, obserwacja. Janus to młoda krew, bez popleczników. Po debacie podchodzi Żmijan do Kota i go ruga. To dowód kto w tym mieście rządzi.
    autor: gość

    (19 października 2018 00:46)
    aa
    "Sami to sobie komentują kandydaci PSL I porozumienia (PO) wystarczy tylko spojrzeć na Facebooka pana burmistrza :) To się nazywa dopiero rzetelne wsparcie bezpartyjnych kandydatów. A co do białej to polecam zajrzeć chociażby w informacje finansowe - jak znacznej poprawie uległy po zmianie prezydenta i uprzedzając argument - to nie sukces dobrej sytuacji na rynku czy koniunktury :)" AREK skoncz juz z ta białą ;) juz powiedziales co miales powiedziec ;)
    autor: aa

    (18 października 2018 23:23)
    Takie tam
    Dzień dobry. Wysłuchałem debaty w sieci, i takie flaki z olejem. Janus to typowy karierowicz który myśli że jak miasteczko na wschodzie to wystarczy zapisać się do reżimowej partii i pozamiatane. A gdzie gościu był dwa lata temu, rok temu?, tylko kilka dni przed wyborami się ujawnił. Za Kotem nie przepadam ale na niego zagłosuje
    autor: Jacek

    (18 października 2018 23:22)
    Sami to sobie komentują kandydaci PSL I porozumienia (PO) wystarczy tylko spojrzeć na Facebooka pana burmistrza :) To się nazywa dopiero rzetelne wsparcie bezpartyjnych kandydatów. A co do białej to polecam zajrzeć chociażby w informacje finansowe - jak znacznej poprawie uległy po zmianie prezydenta i uprzedzając argument - to nie sukces dobrej sytuacji na rynku czy koniunktury :)
    autor: gosc

    (18 października 2018 23:17)
    nie głosuje na pis bo widzę co dzieje się w białej podlaskiej gdzie prezydent z pis zatrudnia kumpla partyjnego, który jest skazany za przestępsto- michaluka dawnego wójta gminy międzyrzec
    autor: gość

    (18 października 2018 23:06)
    hahaha
    kolesie z lubelskiej 4 tak spieli poslady ze odpowiadaja sami sobie w komentarzach ;) Janus byl tak zesrany ze duszek go odwozil samochodem ;) buziaczki misiewicze ;)
    autor: hahaah

    (18 października 2018 22:52)
    Na razie karty (pieniądze) rozdaje samorząd województwa. Może bym uwierzył w to co piszesz gdyby PIS miał dobrych kandydatow w wyborach samorządowych. Ale wystarczy popatrzec na te listy kandydatów i ludzi z łapanki. Za wysokie progi dla takich kandydatów.
    autor: gość

    (18 października 2018 22:43)
    Piszesz o marionetce. Za 5 lat okaże się jaką marionetką był Kot. Bez wizji bez polotu bez siły przebicia we władzach wojewódzkich i centralnych. Będzie to zmarnowane kolejnych 5 lat
    autor: gość

    (18 października 2018 22:39)
    Chcecie miasto oddać na 5 lat dla marionetki Duszka? Masakra.
    autor: gość

    (18 października 2018 22:38)
    Janus z wizją? On nie ma żadnej wizji i gada głupoty. Nie ma pojęcia o czym mowi.
    autor: gość

    (18 października 2018 22:35)
    Panu Janusowi brakuje ciut doświadczenia i takie obycia z takimi sprawami - sprawa w sądzie to nie to samo co publiczna godzinna wymiana zdań i poglądów przy sporej widowni, która jak było wiadomo od początku nie będzie mu przychylna lekko mówiąc. Niemniej ja sam osobiście też dam mu szanse. Dla mnie Pan Kot po mimo obycia i „stażu” jest trochę takim ciepłym kluchem. Tu się uśmiechnę tu powiem że wszystkich kocham i tyle. Mi osobiście bardziej podoba się osoba która nie boi się mówić co myśli nawet jeśli inni maja krzyczeć i się z nim nie zgadzać (o ile ma na swoje poglądy sensowne argumenty z którymi można się zgadzać lub nie) Dobrej nocy internauci :)
    autor: fik

    (18 października 2018 22:30)
    Janus jaki jest każdy widział. Młody, odważny, zdecydowany. Kot spiety, wyra chowany, zawziety, typowy aparatczyk. Stawiam na młodego i energicznego z wizją rozwoju miasta
    autor: gość

    (18 października 2018 22:30)
    Nie lubi pan czy pani „buty pisowcow” ale już Platformę to jak najbardziej. Nikt nikogo nigdy nie podzielił na gorszych i lepszych - czysta manipulacja telewizji jak widać skuteczna, szczególnie na poziomie miasta międzyrzec. Nie będę bronił ani jednych ani drugich bo w obu szeregach są ludzie nieodpowiedni ale mówienie że tych nie lubie bo np łamią konstytucję i pomagają swoim to czysty brak wiedzy na temat działalności niektórych ludzi na terenie miasta gminy czy powiatu.
    autor: fik

    (18 października 2018 22:21)
    Glosujcie na Kota. 5 lat w plecy. Z rządu Nie dostaniemy żadnej kasy. Kot się wam podoba? Zobaczymy o ile podniesie podatki żeby załatać dziurę w budżecie. Na pieniądze unijne i centralne będziemy patrzeć przez lupę. Bo wam się Kot podoba. Znacznie gest Kozakiewicza? Tyle samo zobaczymy jak Kot zostanie burmistrzem.
    autor: gość

    (18 października 2018 22:17)
    do gościa z 18 października 2018 22:01:33
    Nie zapominaj że w przyszłym roku są wybory parlamentarne i skończą się wywody kryni pawłowicz,kurewstwo piętki, dojenie kasy na komisję antoniego smoleńskiego, przyznawanie premii "bo się należy" i wiele innych, naród nie jest głupi, widzi i pamięta!!!Pan Kot nie każe zapierdalać za miskę ryżu!
    autor: gość

    (18 października 2018 22:15)
    Ciekawe co pan Sakowicz taki aktywny? Pewnie jako jedno ze słabszych ogniw wśród nauczycieli wf, boi się o miejsce, kiedy w przyszłym roku zabraknie klas. A może dalej chce w spokoju bawić się telefonem całymi dniami, zamiast skupić się na pracy?
    autor: gość

    (18 października 2018 22:13)
    BRAWO!!!!!!
    Brawo panie Burmistrzu,spokój,wiedza,opanowanie.A nie obiecanki bez pokrycia...
    autor: GOŚĆ

    (18 października 2018 22:07)
    Na Pana POSŁA też nie będziemy głosować. Niech zapracuje na głosy.
    autor: XXX

    (18 października 2018 22:04)
    A ja mam dość tej buty pisowców,że niby oni tacy dobrzy ale dla swoich.... Ja zagłosuje na Zbigniewa Kota-bo to jest Międzyrzec i nieważne kto z jakiej partii. Nie dzieli się mieszkańców na lepszych i gorszych ,a jedynym osiągnięciem jaki znam w M-C dokonanym przez Naszego posła Marcina Kamila D.jest ławeczka ze składek mieszkańców.
    autor: Ja

    (18 października 2018 22:03)
    A ja mam dość tej buty pisowców,że niby oni tacy dobrzy ale dla swoich.... Ja zagłosuje na Zbigniewa Kota-bo to jest Międzyrzec i nieważne kto z jakiej partii. Nie dzieli się mieszkańców na lepszych i gorszych ,a jedynym osiągnięciem jaki znam w M-C dokonanym przez Naszego posła Marcina Kamila D.jest ławeczka ze składek mieszkańców.
    autor: Ja

    (18 października 2018 22:03)
    MUSI to ..................na frekwencja 110%
    autor: gość

    (18 października 2018 22:01)
    Ludzie, ludziska jeżeli postawić na Kota miasto cofnie się. Żadnego rozwoju. Kto rządzi w kraju ten wspiera samorządy lokalne. Wygra Kot stagnacja na kolejne lata. Puknijcie się w łeb. Janus MUSI wygrać. Mamy szansę na kasę i rozwój miasta
    autor: Xxx

    (18 października 2018 21:59)
    ile nowych domów zostało wybudowanych w ciągu czterech ostatnich lat ile dalej się buduje jakby nie było chętnych to by nie budowali wybór jest prosty
    autor: gość

    (18 października 2018 21:58)
    tu nie chodzi o żadną politykę...miasto trzeba przewitrzyć
    autor: gość

    (18 października 2018 21:56)
    albo układy albo normalność.....wybór jest prosty ilu młodych wyjechało w ciągu ostatnich 4 lat z Międzyrzeca? ile mieszkań i domów jest do sprzedania... i za jaką cenę? gdzie w okolicznych miastach są najtańsze domy? gdzie jest najwięcej emerytów?
    autor: lili

    (18 października 2018 21:52)
    Ja jestem uczciwa i dlatego zagłosuję na Pana Kota i moja rodzina także, a nawet dzisiaj po debacie przekonałam do takiej decyzji wyborczej moich sąsiadów, a w sumie to oni sami sie określili- chcą mądrego burmistrza, bez afer , zwyczajnego mieszkańca Miedzyrzeca, który dba o miasto, nigdy o siebie. powodzenia Panie Zbyszku.
    autor: gość

    (18 października 2018 21:52)
    debata super zdecydowanie wygrał Janus!!!!!!!!!!!!!!!!
    autor: gość

    (18 października 2018 21:48)
    PIS pokazuje co potrafi już trzy lata i wystarczy!!!
    autor: gość

    (18 października 2018 21:47)
    ????? LIDER PIS ???????
    PIS nie ma pomysłu na miasto Międzyrzec ani na gminę. Lider PIS sam się boi wystartować i ściąga ludzi z warszawy do wyborów na burmistrza i z białej na wójta. Troszkę wstyd bo tych ludzi nikt nie zna i będzie kompletna porażka. Już można gratulować obecnemu burmistrzowi i wójtowi. A lider PIS będzie się tłumaczył na Nowogrodzkiej??????????
    autor: gość

    (18 października 2018 21:46)
    chyba tym zwolennikom obecnego burmistrza wydaje się, że to taka intratna posada....na pewno tak ale tylko jeśli celem jest właśnie ta posada....nie było zbyt wielu chętnych niestety . Panie Janus każdy uczciwy mieszkaniec tego miasta zagłosuje na Pana!!!!!
    autor: gość

    (18 października 2018 21:41)
    pomorze debilu.... taki to elektorat... sorry mieszkańcy Pomorza
    autor: gość

    (18 października 2018 21:39)
    Wybry
    Dlaczego Pan Janus przypomniał sobie o Międzyrzecu miesiąc przed wyborami bo mu poseł naobiecywał. Mam nadzieję że posłem dalej nie będzie i wtedy Janus będzie szukał mu roboty w stolicy
    autor: Mieszkaniec

    (18 października 2018 21:36)
    szczerze to żaden nie zabłysnął, wole jednak Janusa bo może coś się zmieni...Kot sobie poradzi... jednak Janus ma poparcie partii rządzącej i to jest atut nie do podważenia.. a kto pomorze Kotowi? , zabezpieczy tylko interesy swoich miernych przydupasów, szkoda życia na taki rozwój.....
    autor: gość

    (18 października 2018 21:34)
    Wybory
    Ja też zagłosuję na PANA KOTA
    autor: MIeszkaniec

    (18 października 2018 21:34)
    a
    Moim zdaniem Pan Janus za dobrze chciał i wyszło jak zawsze. Pan Kot początkowo zdenerwowany - później pełna klasa, spokój, delikatne riposty. Ludzie co z radnymi, może też debata? Wiele od nich zależy!
    autor: p

    (18 października 2018 21:33)
    Jak dla mnie to pomijawszy te przejęzyczenia to debata i tak była nijaka i nie powiedziałbym o jakiejkolwiek deklasacji aktualnego burmistrza. To te pomyłki sprawiły ze odbiór debaty jest jaki jest. Argumenty nie były najgorsze a widać po odpowiedzi na pytanie o szkoły że Janus ma jakiś pomysł i sensownego myślenia odmówić mu nie można. Głosujmy na kogo uważamy ale nie należy lekceważyć przeciwnika do samego końca. Myśle że wynik będzie w okolicach 60/40 ze wskazaniem na bardziej zbliżony wynik (taka cicha nadzieja)
    autor: widz

    (18 października 2018 21:32)
    PO-PSL i klakierzy
    PO-PSL mocno sie trzyma,cala wierchuska z Litwiniukiem i Zmijanem sie pojawila.Nie zauwazylem czy Skolimowski byle ze zwolennikami Janusa czy Kota,ale chyba tego drugiego,bo po debacie zarzaz do Zmijana podklepal
    autor: gosc

    (18 października 2018 21:27)
    do gościa z 18 października 2018 21:21:27
    Widocznie maturkę zdał za dziadka pączki :P
    autor: gość

    (18 października 2018 21:22)
    widz - Pan Janus po prostu nie ma predyspozycji i doświadczenia w takich sprawach, podziwiam go za jedno: że się odważył wystartować, jego pozycja jest spalona od początku. Tak to bywa jak się nie myśli swoim rozumem tylko posła, posła nie było z boku,nie było komu "pokierować" i stało się - dało się du... po całości! taka prawda!Co innego wypisywać pierdoły na "duchu wschodu", obiecywać ludziom gruszki na wierzbie, usuwać nie wygodne wpisy i blokować ludzi na swoim profilu a co innego stanąć twarzą w twarz ze swoim rywalem.
    autor: gość

    (18 października 2018 21:22)
    KOT
    brawa dla Pana Zbigniewa. był lepszy. wynik oceniam na 70 proc. do 30 proc.
    autor: Mela

    (18 października 2018 21:21)
    wydaje mi się, że wykształcenie prawnicze jest stosowne do stanowiska burmistrza, zwłaszcza że czasy są trudne...a poza tym czas na zmianę pokoleniową. więc zdecydowanie Janus!!!!!!! no ale cóż mniej wykształceni i nie myślący samodzielnie... wiadomo na kogo głosują:)
    autor: gość

    (18 października 2018 21:21)
    Zacznijmy od tego- pani z TVP 3 zapowiedziała kadencję na 4 lata- jest obecnie na 5, brak zupełnie przygotowania do debaty, a potem pan Janus powiedział - piorytet zamiast priorytet, a potem zapowiedział- piniądze zamiast pieniądze to już mnie to zupełnie zakręciło. Prawnik? Nasz uczeń? Do diabła, jak nauczyciele Go tu uczyli? Poloniści! Do tablicy! Nie wstyd Wam?
    autor: gość

    (18 października 2018 21:05)
    wielkiego wyboru niema....ale jednak KOT to lepszy wybór
    autor: gość

    (18 października 2018 21:03)
    Nawet było mi szkoda Pana Janusa((( Porażka totalna. Dlaczego PIS nie ma dobrego kandydata z Międzyrzeca? Brawo Pan Zbigniew Kot- opanowanie, wiedza i wielka kultura.
    autor: gość

    (18 października 2018 21:02)
    wielkiego wyboru niema....ale jednak Janus to lepszy wybór
    autor: gość

    (18 października 2018 21:01)
    Pokażcie mi fragment w którym padła nazwa Platforma Obywatelska. Powiedział że wszyscy wiedza do jakiej należy Partii i że niby samorząd to bez partii idzie. Pan Sakowicz to tez nie podstawiony człowiek do zadania pytani co? Janus fakt faktem zjedzony trochę przez stres bo przejęzyczeń było dużo ale jeśli chodzi o pytanie o etaty po zlikwidowaniu gimnazjum to zgasił p. Kota bardzo mocno i już jakoś nauczyciele na sali się nie śmiali jak 15 sekund wcześniej gdzie burmistrz użył zwrotu odesłani ich na zielona trawkę. Wpadka z nazwa ulicy - założę się że zapytanie burmistrza jak się nazywa któraś ulica w centrum czy na tulilowskiej i tez nie odpowie.
    autor: widz

    (18 października 2018 20:41)
    Osiol
    Ty gościu widziałaś ta debata czy Ci ktoś opowiadał. Powiedział że jest z PO i się tego nie wstydzi. Obejrzyj na necie
    autor: Gosc

    (18 października 2018 20:39)
    Burmistrz -opanowany,kulturalny,przygotowany merytorycznie.Brawo.
    autor: gość

    (18 października 2018 20:37)
    widz - ty chyba ze słuchem coś masz! Burmistrz jasno i wyraźnie określił się że jest członkiem PO! Napisz lepiej czemu Janus robił głupie miny, łapał się za twarz itp. Szkoda że łysy nie umie zadać pytania tylko ględzi pierdoły!!!
    autor: gość

    (18 października 2018 20:34)
    chyba jednak lepiej zagłosować na Janusa...
    autor: gość

    (18 października 2018 20:30)
    Szkoda, że Pan Burmistrz uniknął skutecznie pytania w którym pytano do jakiej partii należy. Wielka szkoda tez że połowa sali to nauczyciele i pracownicy urzędu miasta która musi przytulić się do burmistrza bo jak nie to kaplica.
    autor: widz

    (18 października 2018 20:26)
    A co Pan dyrektor. 2 znowu narozrabial jakaś skarga????
    autor: gość

    (18 października 2018 20:23)
    Debata taka sobie poziom wyrownany
    autor: gość

    (18 października 2018 17:26)
    debata
    Panie z pis.Takie ułatwienia dla osób niepełnosprawnych jak ma nasze miasto to powinny nam zazdrościć inne miasta ościenne.ja osobiście nie mogę udać się do urzędu miasta z powodu swojej niepełnosprawności-ale to nie problem.Nasz Burmistrz zadbał o nasze sprawy.Mój jeden telefon i odwiedza mnie pani z Urzędu Miasta bym mogła wymienić np.dowód osobisty lub załatwić inne moje sprawy osobiste.Pana z partii pis są delikatnie mówiąc haniebne.
    autor: ola

    (18 października 2018 16:43)
    Dyrekcja Dzwonków Tramwajowych z Warszawy kontra Burmistrz Kot.
    autor: gość

    (18 października 2018 16:35)
    Pan jesteś mieszkańcem ale pewnie Warszawy a nie Międzyrzeca. Gdyby był pan z naszego miasta to by pan wiedział, że niepełnosprawni mogą dostać się do kina wyjściem ewakuacyjnym.
    autor: gość

    (18 października 2018 16:24)
    Bariery
    Panie niepełnosprawny piszący poniżej, czy powodem Pana nieobecności podczas debaty nie są przypadkiem bariery architektoniczne których przez cztery lata nie usunął obecny burmistrz, do kina to musiał by Pan zostać niestety wniesiony bo podjazdów brak, Panu to jak widać nie przeszkadza.
    autor: Mieszkaniec

    (18 października 2018 15:02)
    debata
    Szanowny Panie Zbigniewie Kot-nasz burmistrzu- nie mogę być dzisiaj na debacie,bo jestem osobą niepelnosprawną(leżacą).Bardzo mnie cieszą każde wspaniale Pana osiągniecia w Naszym mieście.Tam trzymać Panie Burmistrzu!!!.A pan Janus niech pozostanie w WARSZAWIE.Czekam na relacje internetową z tej debaty.Dużo uścisków dłoni i pokaż siłę.
    autor: ola

    (18 października 2018 14:34)
    debata
    PAN JANUS NIECH WRACA DO WARSZAWY I ZAJMIE SIE SWOJA UPADAJACA KANCELARIA PRAWNA I NIECH DA SPOKOJ NASZEMU MIASTU.MY MAMY SWOJEGO BURMISTRZA I NIECH TAK ZOSTANIE.
    autor: mon

    (18 października 2018 14:33)
    Debata
    Dzisiaj będzie pełna sala w Kinie - każdy zechce zobaczyć jak wygląda pan Janus:)
    autor: mieszkaniec Międzyrzeca

    (18 października 2018 14:03)
    debata
    Brawo Panie Burmistrzu!Mimo braku klasy intelektu ze strony p.Janusa stanie Pan do debaty z tym nie godnym stanowiska burmistrza Janusem.On nawet twierdzi ze laweczka Pilsudskiego to jego zasluga.
    autor: woj

    (18 października 2018 13:50)
    debata
    Panie Zbigniewie tylko Pan moze byc dalej naszym Wlodarzem
    autor: iga

    (18 października 2018 11:26)
    Yyyy
    Innych kandydatów na burmistrza brak czy może Pan Janus nie chciał robić sibje konkurencji wyzywając tylko obecnego burmistrza?
    autor: Lol

    (18 października 2018 10:50)
    Wiekszość kandydatów do rad i sejmików nie ma pojęcia o zarządzaniu i ekonomii. Natomiast ma doskonałą wiedzę o korycie.
    autor: Ozir

    (18 października 2018 10:06)
    Ok
    Wierzę, że obecny Burmistrz pokaże klasę i opanowanie a nowy kandydat się zbłaźni xd
    autor: Wolekota

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt | wersja desktop

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny