Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania. Klikając "Zgadzam się" wyrażasz zgodę na "Politykę Prywatności" i używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ogłoszenia
11.3°C
Kontakt
gmina Drelów

Jeden nie żyje, drugi w stanie krytycznym

12 sierpnia 2018 18:15 | autor: redakcja
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)
Wypadek w Zahajkach. Nie żyje młody człowiek, drugi walczy o życie (fot. miedzyrzec.info)

Do tragicznego wypadku doszło w niedzielę 12 sierpnia w Zahajkach. Samochód, którym jechało czterech młodych mężczyzn zjechał z drogi i uderzył w drzewo. Jeden z pasażerów zginął na miejscu, a kierowca jest w stanie krytycznym.

Do wypadku doszło około godz. 13. Kierowca samochodu osobowego marki Skoda Octavia , jadąc od strony Drelowa, na ostrym zakręcie w Zahajkach zjechał z drogi i uderzyl w drzewo. Jeden z pasażerów zginął na miejscu. Kierowcę w stanie krytycznym do szpitala odtransportował śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Dwóch pozostałych pasażerów zabrało pogotowie ratunkowe. Świadkowie zdarzenia, którzy jako pierwsi udzielali pomocy poszkodowanym opowiadali, że czuć było od nich woń alkoholu.

Dodaj swój komentarz:
  • captcha
  • Komentarze zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe lub niecenzuralne zostaną usunięte
    (22 sierpnia 2018 10:05)
    Dokładnie słońce moglo by o tej godzinie oslepic Ale jak by jechali od strony miedzyrzeca tylko dlaczego kierowca wcale nie hamowal? A jeszcze dzisiejsze , że miesiąc temu ten sam kierowca w Siedlcach spowodował (wypadek ) czy ktoś taki nie powinien mieć dożywotnio zabrane uprawnienia ? Tym razem było tylko drzewo i pasażera zabił ale jak wróci za kierownicę kto będzie nastepny
    autor: gość

    (19 sierpnia 2018 10:20)
    o godz. 13 słońce było z lewej strony (na godz. 9-10) względem prostej przed łukiem w prawo
    autor: fizyk

    (16 sierpnia 2018 12:24)
    a może by tak...
    Skoro słońce oślepiało i był ostry zakręt, to może należałoby po prostu ZWOLNIĆ? Po zdjęciach widać, że kierowca jechał prawdopodobnie za szybko na takie warunki.Ale co tam, dla niektórych młotów (szczególnie z BMW) to chyba siara jechać 50/h, lepiej cisnąć po gazie i wylądować na drzewie...
    autor: Gordon

    (15 sierpnia 2018 06:21)
    Damian
    Damian przytomny leży w Białej jest połamany ale wyjdzie z tego już miał pierwsze operacje i na szczęście jest coraz lepiej.
    autor: emka

    (15 sierpnia 2018 00:54)
    Do gość
    " Karma" jest to przenośnia. Życząc komuś źle sam to kiedyś otrzymasz. Życzymy chłopakom zdrowia.
    autor: Bez komentarza

    (14 sierpnia 2018 23:04)
    Zapinajcie PASY!!!
    Zawsze zapinajcie pasy!!! Nie zapinając pasów możesz zabić nie tylko siebie, ale również osobę która siedzi przed Tobą!!! Może gdyby wszyscy mieli zapięte pasy to nikt by nie zginął.
    autor: Gosc

    (14 sierpnia 2018 22:50)
    A co z Damianem?
    autor: gość

    (14 sierpnia 2018 22:26)
    Kierowca żyje w śpiączce
    w szpitalu w Lublinie
    autor: Wiem

    (14 sierpnia 2018 22:08)
    Napiszcie co z kierowcą.Przeżył?
    autor: ja

    (14 sierpnia 2018 19:06)
    Karma to jest dla zwierząt chlopcze z drelowa
    autor: gość

    (14 sierpnia 2018 16:04)
    Karma wraca. Tyle w temacie.
    autor: Gvb

    (14 sierpnia 2018 15:46)
    Co z kierowca??
    Czy ktos ma prawdziwe informacje co jest z kierowca??
    autor: Znajomy

    (14 sierpnia 2018 15:38)
    ...ABC
    Znałem chłopaków osobiście i życzę im tylko zdrowia a dla osób które piszą takie bzdury chce powiedzieć tyle że nie znacie dnia ani godziny,w internecie nie jesteście anonimowi. Pozdrawiam
    autor: Bezimienny

    (14 sierpnia 2018 13:45)
    Do gość
    Wskaż mi zdanie, gdzie wprost piszę, że kierowca był naćpany. Nie wskażesz, bo takiego nie ma a sam dopowiadasz takie wersje i robisz gó.wno burze z byle czego, żeby się tylko przyczepić. Sam oceń swój poziom wypowiedzi. Pozdrawiam serdecznie :)
    autor: anonim

    (14 sierpnia 2018 13:36)
    Do anonim
    Z innej beczki przykład jakby Tobie mamusie zabił człowiek, który przykładowo zasłabł za kierownicą co byś zrobił? Oczywiście widząc po tym co piszesz zmieszałbyś jego i jego rodzine z błotem bo pewnie też by hył naćpany..
    autor: gość

    (14 sierpnia 2018 13:33)
    Do anonim
    Żenujące.. Jakby mi zabił.. Nie zabił. Skąd wiesz czy kierowca był naćpany? Nie wiesz to raz a dwa nigdy się nie dowiesz. Nie będę z Tobą dyskutował na takim poziomie bo ciężko mi się do niego zniżyć
    autor: gość

    (14 sierpnia 2018 13:23)
    do Xyz
    Poza tym mówię o kierowcy a nie pasażerach, więc nie wyjeżdżaj z tą heroiną i że chu. mi do tego, a pasażerowie skoro biorą takie gówno to lepiej dla nich jak nie będą pamiętali wypadku :)
    autor: anonim

    (14 sierpnia 2018 13:16)
    do Xyz
    Trochę kulturki Xyz. Jakby tobie mamusie albo kogo innego z rodziny zabił ten kierowca po drodze to heroina miałaby dużo do tego dla ciebie :) Wiem jaka była pogoda w niedziele, a że słońce świeci latem to norma w przyrodzie :) PS. Znaki przed zakrętem też są ustawione :)))
    autor: anonim

    (14 sierpnia 2018 13:13)
    Xyz
    Słońce w czasie wypadku mieli za plecami
    autor: Ona

    (14 sierpnia 2018 13:06)
    Do anonim
    Kierowca był trzeżwy młotku. Weź pod uwagę to jaka była pogoda w niedziele i wielce prawdopodobne jest, że oślepiło go słońce. Jeszcze żadnej informacji na temwt narkotyków nie ma więc pysk. A pasażerowie sobie mogą być i pod wpływem heroina a Tobie chu. do tego.
    autor: Xyz

    (14 sierpnia 2018 13:01)
    Do ten typ
    Przekonasz się sam cwaniaczku za ten tekst:)
    autor: Xyz

    (14 sierpnia 2018 12:43)
    Będzie chodził
    I co z Damianem będzie chodził czy jeździł z wujkiem na wózku
    autor: Ten typ

    (14 sierpnia 2018 11:54)
    do gościa poniżej
    Twoja wypowiedź: "Codziennie na świecie giną młodzi ludzie i wielu jest takich którzy coś biorą i karmią tym innych i nie ma sensacji." - jest akurat niezgodna z prawdą, bo każdy z tego robi sensację, tam gdzie się to wydarzy :) Nie oceniam chłopaków, bo nie zajmuję się tą sprawą jako prokutor, ale mimo wszystko każdy kto wsiada do samochodu po alkoholu, zielsku czy innych magicznych proszkach jest po prostu nieodpowiedzialny i sam ponosi konsekwencję za swoje czyny. Niektórzy płacą za to najwyższą cenę.
    autor: anonim

    (14 sierpnia 2018 07:47)
    DO DYSKUSJI
    W niedzielę zginą ten młody człowiek, dzisiaj może to być każdy z nas np; na przejściu potrąci nas kierowca zajęty telefonem a nie drogą, a jutro może to być ktoś nam bliski: matka, ojciec może brat lub siostra, dziecko a może to my sami przyczynimy się śmierci innej osoby. Tak łatwo jest osądzać i wylewać swoje własne brudy na obcą głowę a przecież człowiek strzela ale to Pan Bóg kule nosi. Jeśli nie masz nic mądrego do dodania to przemilcz tą sprawę.
    autor: GOSC

    (14 sierpnia 2018 07:39)
    DO DYSKUSJI
    Każdy w swojej własnej rodzinie ma jakiś problem ale broń Boże mówić o tym publicznie. Jeden na drugiego wypisuje i wyładowuje się za swoje życiowe i rodzinne porażki.Każdy z nas ma swoje przeznaczenie do którego nieświadomie dąży. Codziennie na świecie giną młodzi ludzie i wielu jest takich którzy coś biorą i karmią tym innych i nie ma sensacji.
    autor: GOSC

    (14 sierpnia 2018 07:29)
    DO DYSKUSJI
    Czytając te komentarze tylko jedną myśl mam w głowie: " CI WIELCY LUDZIE - IM SIĘ UDAŁO RZUCIĆ MNIE W BAGNO ZROBIĆ NA SZARO..." Dobrze że te komentarze nie oddają strzałów bo pozabijalibyście się i to nie jednym strzałem, leciałaby cała seria
    autor: GOSC

    (14 sierpnia 2018 07:04)
    Przestancie pisac te komentarze. Uszanujcie żałobę i poczekajcie z opiniami na ustalenia prokuratury. Nie zyje mlody człowiek czyjś najblizszy czlonek rodziny. Ktos po nim rozpacza i byc moze wie o tych waszych komentarzach. Nie wstydzicie się? A moze jutro Was nie będzie i ktos bedzie robil z tego sensację i pisal bzdury.
    autor: Kkk

    (13 sierpnia 2018 23:53)
    zomo
    gdzie jest milicja. panie blaszczak
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 23:30)
    ..
    Haha ja biore towar? O czym ty mowisz?? Jeśli widziałeś kiedykolwiek ze coś brałem to udowodnij a jeśli nie to Sory.. idź spać w spokoju bo widać ze majaczysz..
    autor: Czarodziej

    (13 sierpnia 2018 23:25)
    .
    Dobrze powiedział. Jaka wina Damiana, był tak samo pasażerem jak pozostali. Kierował? Nie. I dajcie już z tym spokoj.
    autor: Hdhd

    (13 sierpnia 2018 23:09)
    ..
    Widzę ze każdy kto dodał tutaj negatywny komentarz jest świetnie zorientowany o całej sytuacji.. Mam rozumiec ze byłeś jeden z drugim na miejscu jak to się stało?? Widziałeś wszystko? Może jeszcze nagrałeś na telefon?? Żal się robi jak się to czyta.. Skąd macie te wszystkie info? Ze co ze cpun?? Jeśli masz dowód na to co tutaj wypisujesz jeden z drugim to wyjaw go!! Bo jeśli nie to utul się na pizde i nawet nie milknij. Damianek ma być winny śmierci tych chłopaków?? A czy on kierował tym samochodem?? I co was ludzie interesuje gdzie byli?? Mogli być w Licheniu i was to powinno gowno obchodzić. Zajmijcie się swoim nędznym życiem a nie ingerujecie w czyjeś życie !! Aaa i skoro cmentarz w Drelowie to taka fajna miejscówka to pojedź tam i sobie postój !! Choć myśle ze w każdej innej miejscowości cmentarz jest taki sam wiec nie będziesz musiał się fatygować aż do Drelowa !! A jeśli Damiana nazywasz idiota to nazywasz tak tez jego rodzine kumpli i znajomych !! Damianek Zdrowiej !! BSNT !!!!
    autor: Czarodziej

    (13 sierpnia 2018 22:50)
    Ludzie co wy wypisujecie,tego nie da się nawet czytać bo każdy z nas w d.... był i g.... widział jak było naprawdę tego tragicznego dnia
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 20:03)
    Kk
    Pierwszy raz boje się o kogoś, kogo nawet nie znam ! Jak z kierowca, to prawda, ze żyje ?
    autor: ☺️

    (13 sierpnia 2018 20:00)
    Bardzo wielu jest tu detektywów. Wszyscy wszystko wiedzą i widzą po czasie. Uszanujcie zmarłego i jego rodzinę. Niech spoczywa w pokoju [*]
    autor: Gość

    (13 sierpnia 2018 19:38)
    Kierowca żyje!
    Kierowca żyje, rozmawia.
    autor: Wiem

    (13 sierpnia 2018 17:45)
    Bb
    Nie da się czytać tego co piszecie ! Jaki cpun?! Opanujcie się.
    autor: Bbbb

    (13 sierpnia 2018 17:33)
    Co z Tomkiem? To mój stary dobry kolega.
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 16:28)
    Ciekawe czy skode się uda wyklepać
    autor: handlarz

    (13 sierpnia 2018 15:25)
    Co z kierowcą żyje?
    autor: Gosc

    (13 sierpnia 2018 15:03)
    ...
    Nic nie wiadomo, świeciło mocne słońce, może kierowce oślepiło albo odwrócił się do chłopaków i na chwile stracił kontrolę? Gnoicie niewinnych chłopaków, a nie wiecie jak było. Zamiast rozpaczać nad tragedią wy życzycie śmierci, stracić życie można w ułamku sekundy. Zastanówcie się nad sobą, żeby nigdy nie przytrafiło się to wam ani waszym rodzinom.
    autor: ...

    (13 sierpnia 2018 14:17)
    Widać że jest to wschodnia Polska ,jeden drugiego w łysce wody by utopił
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 14:08)
    Tych bzdur nie da sie czytać ludzie dajcie spokój bo karma wraca
    autor: ...

    (13 sierpnia 2018 13:51)
    admin
    Dobrze że w Polsce nie można kupić broni,bo byście się wszyscy pozabijali
    autor: Gość

    (13 sierpnia 2018 13:46)
    Co Damian ma wspólnego ze śmiercią tych chłopaków? Skąd wiecie czy cos brali skoro ich tamwas tam nie było? A nawet jeśli kierowca był pod wpływem czegoś to na pewno nikt na siłe mu tego nie podawał. Zastanówcie się co piszecie bo wina tu nie leży po stronie Damiana. Znaleźliście sobie kozła ofiarnego. Teraz wszyscy macie najwięcej do powiedzenie na jego temat. Każdy ma swój rozum a obwiniając go życia chłopakom nie przywrócicie. Kierowca swój rozum też powinien mieć i wziąć pod uwagę możliwość wypadku. Nie obwiniam nikogo stała się tragedia i nie ma sensu zrzucać winy z jednej osoby na drugą. Ps. Gratuluje wszystkim tym co piszą tutaj te bzdety na temat Damiana. Zobaczymy jacy mądrzy bedziecie kiedy zostaniecie pociągnieci do odpowiedzialności za te słowa. Nie ma sie co dziwić, że pół Polski śmieje sie z naszego pięknego miasta jak mieszkają w nim takie marginesy społeczne jak wy. Pozdrawiam i życzę wam żeby kogoś z waszej rodziny tak zgnoili.
    autor: Xyz

    (13 sierpnia 2018 13:15)
    Aaa
    Podajcie nazwiska
    autor: Aaa

    (13 sierpnia 2018 12:33)
    Szanowni Państwo publikując w komentarzach informacje pozwalające zidentyfikować osoby uczestniczące w wypadku narażacie się konsekwencje prawne. To nie jest cenzura czy wymysły redakcji, tylko efekt wprowadzenia nowych przepisów unijnych tzw. RODO. "Bezpieczne pisanie" kończy się w tym przypadku na podaniu informacji, że w wypadku uczestniczył jeden mieszkaniec Zahajek i trzech mieszkańców Międzyrzeca.
    autor: admin

    (13 sierpnia 2018 12:15)
    Co to za plotki
    Nie było tam żadnego Karola ani Kamila. Był Łukasz Tomek Marcin i Damian.
    autor: Nie gadajcie glupot

    (13 sierpnia 2018 12:06)
    A kto był tą czwarta osobą oprócz Karola, Kamila i Damiana?
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 12:06)
    Skąd wymysły
    Przecież oni nie byli ok.13 ani w Drelowie ani w Żerocinie a niektórzy ich tam widzieli. Prawie pewne, że kierowca był trzeźwy alkoholowo i narkotykowo a niektórzy już wiedzą, że wszyscy łącznie z kierowcą byli upojeni w w trupa. Opamiętajcie się i nie wymyślajcie głupot. Aniołkami nie byli ale z tego powodu nie dodawajcie faktów z Waszej chorej wyobraźni.
    autor: Dociekliwy

    (13 sierpnia 2018 12:00)
    Teraz to każdy broni tych biednych chłopaków z dolarowa ale nikt ich siła nie wsadził do samochodu i jeśli coś brali to tez nikt im nie wyspala tego do nosa. Dobrze wiedzieli z kim się zadają i co biorą jeśli brali wiec nie róbcie z nich teraz takich świętych. Szkoda chłopaków bo byli młodzi ale tak jak napisałam nikt ich do tego nie zmusił żeby jechali tym samochodem Damiaem. Damian może i zawinił ale tak naprawdę nie wiecie jak było naprawdę a takę głupoty piszecie. Ludzie pomyślcie trochę.
    autor: 12234

    (13 sierpnia 2018 11:37)
    A co robili w Żerocinie
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 11:30)
    zaden
    nie moge czytac tych debilnych komentarzy... winny "pseudo gangster" z zahajek.winny sa wszyscy jezeli faktycznie cos zazywali badz spozywali bo nie powinni dopuscic nikogo do prowadzenia samochodu w takim stanie.
    autor: nun

    (13 sierpnia 2018 11:21)
    Wiek
    W jakim wieku wszyscy byli?
    autor: Gość

    (13 sierpnia 2018 11:20)
    Szkoda
    Tak bo Cmentarz w Drelowie to przecież ulubiona miejscówka D., skosztowali, odjechali, D. zaoferował gówno w worku i stała się tragedia.Szkoda chłopców z dolarówa, dobre normalne chłopaki.
    autor: Autor

    (13 sierpnia 2018 11:16)
    Do s (13 sierpnia 2018 11:05:34)
    Wiadomo kto to był ale administrator wyrzuca posty w których ta informacja chociażby w sposób zakamuflowany była podana. Znam dokładne dane ale mogę napisać jedynie, że 3 z osiedla domków Brzeska a czwarty z Zahajek. Co do kierowcy to ojciec rano pojechał do szpitala bez słowa pytającego go sąsiada. Tak, że trudno powiedzieć jak jest naprawdę.
    autor: Wiem

    (13 sierpnia 2018 11:15)
    Donosiciel
    podobno byli widziani pod cmentarzem w Drelowie przed godzina 13 pytanie tylko co tak młodzi ludzie robili na parkingu przy cmenatarzowym sądzę polemizować, że chcieli się pomodlic. A ze złego licho nie bierze to Bóg zabrał dwóch najmniej winnych.
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 11:11)
    Czy prawda że drugi chłopak zmarł
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 11:11)
    Donosiciel
    jeden z nich to baronowy diler z zahajek i dziwi mnie to ze to on wyszedł z tego cało. Mało diler- kto o zdrowych zmysłach z ludzi dorosłych po tych używkach tym bardziej ze nie wiadomo co to jest wsiada za kółko? Ja tylko wspolczuje innym uczestnikom nie winnym spotkania z takim „kozakiem” a jak wszyscy dobrze wiemy najlepsze kozaki rosną w lesie ;)
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 11:06)
    Pseudo gangster z Zahajek buahahhaah
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 11:05)
    s
    wszystkie komentarze przeczytalem i naprawde nikt nie wie kim oni sa?
    autor: sss

    (13 sierpnia 2018 10:57)
    sądzić po Twojej wypowiedzi pedał to człowiek który Interesuje się ludźmi o swojej płci to teraz pytanie skoro jesteśmy peda.mi to skąd żona i córka? Może jednak to ty masz z tym problem i obie wartości Twojego nędznego życia Ci się puszczają hmm? Cwaniak w necie pizda w świecie. A policję to co nie którzy maja w kieszeni i dlatego takich ludzi się nie rusza. Ale miejmy nadzieje, ze w końcu się zajmie tym ktoś spoza komisariatu w miedzyrzecu.
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 10:56)
    Damianek
    Nie dość że przygłup, to rozjebus, dlatego biega po wolce, caly czas robi za ofiare.
    autor: karma

    (13 sierpnia 2018 10:43)
    Jak Wy wszyscy wszystko wspaniale wiecie...! Palanty. Lepiej peda..e sprawdź czy żona ci sie nie puszcza a corka nie stoi gdzieś pod wiaduktem
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 10:42)
    Hm
    Mam pytanie do tych co ogarniają - Dlaczego niby każdy wie a np policja nic z nim nie robi? I chodzi z UJ..... i uchachana gęba? Jakieś wtyki? Tzn jeździ swoim mesiem? i ginie później przez takiego niewinny człowiek
    autor: Kolega kolegi

    (13 sierpnia 2018 10:40)
    Czlowieku bez MÓZGU! Twoje domysły sa zbedne. Nie wiesz, nie pierd... Nikt madry nie wsiada za kierownicą po czym kolwiek.
    autor: Szacunek

    (13 sierpnia 2018 10:36)
    ale z tego co wiem kryminalni zabezpieczyli telefon komórkowy domniemanego poszkodowanego i miejscu nadzieje ze chociaż w tym telefonie coś znajda na niego.
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 10:34)
    Zblokowane to były tylko jego szare komórki mózgowe przez środek którego posiadaczem jest mieszkaniec gminy Drelów „poszkodowany” w wypadku. Właśnie on całe życie jest poszkodowany kto zna ten wie ;)) Szkoda chłopaków tyle życia przed nimi było przez jednego idiotę który dalej oddycha naszym powietrzem. Darmozjad
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 10:29)
    Do
    Został ZBLOKOWANY CZYMŚ OD KOGOŚ.a ten ktoś był pasażerem samochodu,dla wielu tak właśnie było
    autor: Tak

    (13 sierpnia 2018 10:23)
    Wszyscy WY nedzne gnidy. Jak kur.... mozna osadzac ludzi którzy nie sa temu winni... Winny tej tragedii jest tylko i wyłącznie KIEROWCA, drzewo nie wyrosło tam nagle a stało. Ewidentnie pojechał prosto. Widocznie uklad motoryczny kierowcy został '' czyms''zblokowany a gosc dorosły chyba wiedzial dobrze co robi i siada za kierownicą.
    autor: Szacunek

    (13 sierpnia 2018 09:15)
    kolega
    Zablokowanie komentarzy? Przecież żyjemy w wolnym kraju. Rozumiem , ze należy się szacunek tragicznie zmarłym lecz gdy winny człowiek śmierci dwóch ludzi chodzi po świecie sama ślina niesie na usta takie słowa. I znów pewnie ujdzie mu płazem. Pamiętacie karetki na sygnałach w Drelowie na dniach drelowa? Sprawca jest w/w uczestnik zdarzenia kierowca ciemnozielonego mercedesa który codziennie jeździ na haju. Swoja drogą szacunek się należy ale czy zrobią badania toksykologiczne na zawartość środków we krwii czy raczej już odpuszcza bo kierowca winny zdarzenia niestety nie żyje. Niestety podejrzenia są takie, ze znowu kierowcy mercedesa się znowu upiecze gdyż takie badania są robione tylko winowajcom a nie pasazerom. Moje zdanie skoro niesiesz śmierć na ulicy powinno czekać Ciebie to samo. Ząb za ząb
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 08:52)
    Bardzo proszę o zablokowanie komentarzy. Jest to w tej chwili zbędne, póki prokuratura tego nie wyjaśni a przykre dla rodzin poszkodowanych. Może spróbujcie postawić się na ich miejscu, to jest tragedia. Wasze zbedne komentarze w niczym tutaj nie pomogą i nie zmienią tego co się stało. Proszę o szacunek.. do tego co się stało i do siebie..
    autor: Gość

    (13 sierpnia 2018 08:49)
    Op
    Potwierdzam, ciemny mercedes najpewniej jest odpowiedzią czemu tak się stało zarazem uczestnik zdarzenia, kto ma wiedzieć to wie.
    autor: Tak

    (13 sierpnia 2018 08:20)
    pewnie zasną a samochód pojechał prosto a czy pod wpływem czy nie to myślę że się jeszcze dowiemy. Nie widać śladów hamowania na zdjęciach ani próby ominięcia przeszkody.
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 08:14)
    Dobra rada
    Dobrze radzę dogłębnie przeszukać ciemnego mercedesa bowiem tam znajduje się odpowiedź na pytanie dlaczego Ci dwaj młodzi mężczyźni zginęli tragiczna śmiercią. PS- radio to tez element demontowalny.
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 08:12)
    Prosimy pohamować emocje
    Przypominamy, że wulgarne komentarze będą usuwane. Komentarze zawierające dane osobowe oraz treści obraźliwe również będą ukrywane, dla dobra osób zaangażowanych i komentujących. Administrator
    autor:

    (13 sierpnia 2018 01:28)
    Co Nie które komentarze to w temacie wszystko wiedzące ,pewnie z zycia swojego wzite lajzy , tlko torów wam brak ,dzorokich horyzontów,ped..ły
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 00:56)
    ?
    Wnioskuje do Administratora strony o zablokowanie funkcji komentowania z uwagi na dobro uczestników zdarzenia
    autor: ?

    (13 sierpnia 2018 00:34)
    Do Administratora
    Wnioskuje do Administratora strony o zablokowanie funkcji komentowania z uwagi na dobro uczestników zdarzenia oraz ich bliskich.
    autor: Gosc

    (13 sierpnia 2018 00:22)
    To był wypadek,który każdemu z nas moglby sie przytrafić i może także uważajcie na siebie bo Karma wraca. I wróci . Za te niepochlebne komentarze i brak szacunku. Szkoda, ze wszystkich nas będą robaki ,,jedli". Mentalność wsi- Ci, ktorzy nie potrafią sie wyłowić maja najwiecej do powiedzenia.
    autor: Karma

    (13 sierpnia 2018 00:20)
    Do administratora
    Popieram również proszę o zablokowanie komentarzy, wstyd żeby tak szargano ludzi......
    autor: Gosc

    (13 sierpnia 2018 00:20)
    Ip
    Dajcie IP tego buraka
    autor: Gosc

    (13 sierpnia 2018 00:18)
    Chyba Ciebie ktoś dotkliwie skrzywdził.
    autor: Gosc

    (13 sierpnia 2018 00:18)
    Do administratora
    Popieram również proszę o zablokowanie komentarzy, wstyd żeby tak szargano ludzi......
    autor: Gisc

    (13 sierpnia 2018 00:16)
    Bandytą dobrze , że już nikogo nie skrzywdzi
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 00:16)
    Do Administratora
    Popieram
    autor: X

    (13 sierpnia 2018 00:14)
    Do administratora
    Wnioskuje do Administratora strony o zablokowanie funkcji komentowania z uwagi na dobro uczestników zdarzenia oraz ich bliskich.
    autor: Gosc

    (13 sierpnia 2018 00:12)
    Major
    chciałem ogółem powiedzieć... co jest... całe te. Całe te? Jak całe te? No o co chodzi całe te, no całe, całość te, a te - to wszystko i ogółem chciałem wam powiedzieć, że całe te, no całe te, o cholera całe te. No całe te, o jest cała ulica, cała ulica te. Bo ta ulica jest cała te. To jak jedziemy to jest cała te. Te. Te - to wszystko, ogółem
    autor: Maror

    (13 sierpnia 2018 00:09)
    Masakra
    Giną niewinni ludzie, a Wy robicie sobie stroicie żarty w komentarzach. Powinniście się wstydzić i przeprosić oraz złożyć ich rodzinom kondolencje. Wstyd za takich cebulaków
    autor: Ksiądz

    (13 sierpnia 2018 00:08)
    XD
    Zagięli czasoprzesteń, szkoda że jednego juz robaki bedą jedli
    autor: XD

    (13 sierpnia 2018 00:07)
    ja pienie
    twoja matka babka i prababka, dalej !
    autor: pani gosia

    (13 sierpnia 2018 00:06)
    Do lajzy i co tak szczekasz kundlu stało się bo kierowca był za głupi żeby dalej żyć na tym świecie
    autor: gość

    (13 sierpnia 2018 00:03)
    Pajac
    cIEBIE pajacu należałoby wyeliminować
    autor: X

    (12 sierpnia 2018 23:53)
    Kim są?
    Kim jest ofiara wypadku? Kto wie?
    autor: Ala

    (12 sierpnia 2018 23:41)
    Jak można zabierać głos w sprawie o której nie ma się żadnego pojęcia. Sprawe bada prokurator a nie świadkowie którzy niby czuli woń alkoholu. Kto powiedział że kierowca był pod wpływem
    autor: gość

    (12 sierpnia 2018 23:33)
    To nie był człowiek
    autor: gość

    (12 sierpnia 2018 22:57)
    [*][*][*]
    [*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
    autor: [*][*][*][*][*]

    (12 sierpnia 2018 22:32)
    12 sierpnia 2018
    w komentarzu gości było cytuję (12 sierpnia 2018 21:41:22) [*] Nie żyje kierowca i pasażer.... [*]
    autor: gość

    (12 sierpnia 2018 22:25)
    uha
    dusze chłopców? jeden nie żyje!!
    autor: yha

    (12 sierpnia 2018 22:18)
    Alkoholu raczej nie było
    Jak w temacie, przynajmniej jeden z pasażerów i kierowca byli trzeźwi (na 99%)
    autor: Wiem

    (12 sierpnia 2018 22:17)
    12 sierpnia 2018
    Teraz została już tylko modlitwa i wieczny odpoczynek za dusze tych chłopców . Pomódlmy sie a nie oceniacie , to życia im nie wróci , a modlitwa może pomóc.
    autor: gość

    (12 sierpnia 2018 22:16)
    Jasne uszanujemy żałobę rodziny, ale nigdy jazdy po alkoholu z prędkością światła zawsze tak się skonczy, pijany za kółkiem to jest dramat dla wszystkich
    autor: gość

    (12 sierpnia 2018 22:08)
    Nikt z was nie wiem co się wydarzyło naprawdę i nie oceniajcie nikogo jeśli tego nie wiecie. Ciekawe jak Wy byście się czuli czytając coś takiego o swoim dziecku. Dajcie sobie na luz. Bo tymi głupimi komentarzami życia im nieprzywrocicie ani nie cofniecie czasu. Pomyślcie jak czują się rodzice i rodzina tych nie żyjących chłopaków.
    autor: M.

    (12 sierpnia 2018 22:02)
    Alko
    Kierowca podobno często jeździł na podwójnym gazie a z tego co sugeruje tekst i relacja jednej z osób na miejscu wypadku o której słyszałem tym razem też tak było. Gość45 co do pasażera to szkoda człowieka ale jeśli pozwolili pijanej osobie kierować to jakaś część winy spoczywa na nich.
    autor: gość

    (12 sierpnia 2018 22:01)
    WAŻNE
    Jak godnosc zmarlewgo pasazera? BAAAAAAARDZO WAŻNE
    autor: UZUN

    (12 sierpnia 2018 21:51)
    wypadek
    Wiadomo skąd są osoby które uczestniczyły w wypadku ? Są to mieszkańcy Międzyrzeca bądź okolic ?
    autor: anonim

    (12 sierpnia 2018 21:50)
    Dot. Gdyby nie uderzył
    Gdyby nie uderzył Gdyby nie uderzył w drzewo to byc może zabilby rodzinę jadącą z małymi dziećmi. Nie szkoda takich idiotycznych ludzi. Wystarczy trochę rozumu i wyobraźni A widocznie jemu tego brakowało - Gość44 Jak możesz tak mówić?! Zwłaszcza, że zginął pasażer, a nie kierowca. Możesz powiedzieć czym zawinił pasażer, że go nie szkoda? Piszesz, że Ci go nie szkoda, człowieka, który nie kierował samochodem, a siedział z boku. Jakim człowiekiem trzeba być, żeby tak pisać? A mi jest szkoda Ciebie, że Bóg dał Ci tak bardzo ograniczony, mały móżdżek. Więc nie wypominaj innym, że nie mają go dużo bo sam sporo go nie masz.
    autor: Gość45

    (12 sierpnia 2018 21:41)
    [*]
    Nie żyje kierowca i pasażer. Wasze złośliwe komentarze nie przywrócą im życia, nie dadzą nauczki na przyszłość. A czytająca wpisy Rodzina i Przyjaciele jeszce Bardziej Dotkliwie przezywa Żałobę. Czasami lepiej powstrzymać się od głosu. [*]
    autor: Gosc

    (12 sierpnia 2018 20:44)
    Drugi raz sam wylądował w rowie
    Ten sam kierowca 2 miesiące temu za Siedlcami wylądował w rowie bez udziału innych. Przypadek? PS. Znam nazwiska (zabitego i kierowcy) ale nie będę upubliczniał.
    autor: Wiem

    (12 sierpnia 2018 20:39)
    Zahajki
    Kierowca nawet nie próbował hamować więc może źle się poczuł
    autor: Ja

    (12 sierpnia 2018 20:36)
    Z Dolarowa
    Zginął i kierowca są z Dolarowa (oś,Brzeska - domki jednorodzinne).
    autor: Wiem

    (12 sierpnia 2018 19:58)
    sa
    kto to nie żyje????? z Międzyrzeca??
    autor: sa

    (12 sierpnia 2018 19:50)
    RE do anon
    Drzewo nie rośnie na środku drogi a w taki niebezpieczny zakręt 100 nie wejdziesz
    autor: gosc

    (12 sierpnia 2018 19:48)
    lol
    drzewa prowadzą selekcje naturalną,damn
    autor: lel

    (12 sierpnia 2018 19:29)
    drzewa
    Nie próbuję ich tłumaczyć, ale nie ma co ukrywać, drzewa przy drodze powodują niebezpieczeństwo. Takie drzewa powinno się wycinać.
    autor: anon

    (12 sierpnia 2018 18:28)
    no
    na trzeźwo nie da się czegoś takiego zrobic nawet jeśli bardzo by się chciało..
    autor: nie

    reklama | ogłoszenia | regulamin | kontakt | wersja desktop

    «Weather forecast from Yr, delivered by the Norwegian Meteorological Institute and NRK»

    Copyright 2020 © Międzyrzec.info
    Lokalny portal informacyjny